A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Punto Grande (2005)

Punto Grande 1.3 mjet 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Látszik hogy a válságba készült

Szöveges ítélet

Eleinte imádtam. Az első új autóm volt illetve tesztautó volt de 4000 km-el vettem és én vagyok az első gazdája. Sajnos a harmadik év után csőstül jönnek a gondok, ami főleg a szánalmas anyagminőségek miatt van. Minden korábbi autómmal elmentem 100000-110000km-t féktárcsa csere nélkül, ennél 58000km és már életveszélyesen kopott volt. A kuplung puha jól fog finoman működik, ha éppen működik mert nekem a harmadik munkahenger adja meg magát, a kinyomócsapágyról nem is szólva ami nem olcsó játék. Az önindító, és a váltó rudazata rendszerint tavasszal adja meg magát a téli sós vizes fürdő után, amelyeket olcsón lehet javítani, mivel csak némi tisztítást és kenést igényelnek, de az ember ritkán tudja otthon javítani a váltórudazatot... szóval bosszantó. Amit sokan írnak hogy nagyon gagyi a fűtés, totál igaz. Vagy meleg motor vagy meleg utastér lehet választani, bár nem értem hogy miért van így hiszen előtte egy szintén 1.3 mjet pandám volt azzal nem volt ilyen gond. A motor méretéhez képest jól megy még húzni is tud egy kicsit. Nagyon komoly bajom még nem volt vele de már négyszer hagyott cserben az úton ami nagyon durva egy újonnan vásárolt 5 éves autótól. Amúgy a turbó ha bekapcsol fütyül mint egy síp, de ettől még működik nem tudják miért kezdte el ezt a hangot csinálni. Az elektromos dolgok is elég rejtélyes hibákat produkálnak, aztán elmúlnak, vagy nem. Kb. egy éve hajtottam a kocsit mikor felhívtak a márkaszervizből mert rájöttek hogy gyárilag rosszul van valami összerakva a kormányműbe, de arról nem szóltak hogy az autó már egyszer törve volt, ami egy későbbi koccanásnál derült ki. Tök ciki volt kérdezi a kárfelmérő hogy volt e sérülve a kocsi, mire én: dehogy az első tulaja vagyok. És mégis cserélve van a jobb eleje az autónak, és soha nem tudom bebizonyítani hogy nem én csináltam. De őszintén! Ki viszi el az új autót megvizsgáltatni hogy nem volt e törve? Mondjuk ez nem az autó hibája, de undorító! Biztos hogy nem venném meg még egyszer.

Hibalista

- Önindító (többször), kuplung munkahenger kétszer, elektromos ablakemelő, műszerfal világítás, kuplung kinyomócsapágy, váltó rudazat, hátsó helyzetjelző (nem az izzó) kormánymű.

Ide hordtam szervizbe

Amíg garis volt Fiat Szabó

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

most egy kis szervizbe viszem (törzsvendég vagyok)

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2007
Kényelem (7) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 69000
Megbízhatóság (2) Vezetett km 65000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? panda Következő autója?
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Punto Grande 2005 (2005)

További ítéletek (161 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)