A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Punto Grande (2005)

Punto Grande 1.4 16V 95 Starjet 

Az ítélet értékelése
3,0(3 db)

Kellemes választás

Szöveges ítélet

Nagyon kellemes auto, igazibol egy ujabb hasznalt Multipla es a Punto kozul valasztottunk. A Puntot vegul a tetszoleges felszereles, a jo toresteszt es a szeria ESP miatt valasztottuk (egyenlore csak ketten+kutya szoktunk utazni, arra eleg a Punto is). Szerencsere ami tetszett, azt megrendelhettem bele, igy lett borules, uvegteto, Bluetooth, USB csaltakozos MP3 lejatszo, ketzonas klima. Nehany fontos aprosagot is kertem, amik meglepoen olcsoak es benne kellene talan lennie az alapfelszereltsegben: terdlegzsak (igy osszesen 7 lufi van), ostorcsapas ellen vedo fejtamlak.

A bor sokat dob rajta, a piros auto jol nez ki a sotetszurke borrel (feketenek volt irva a katalogusban, de inkabb sotetszurke). Az ajtokra is jutott egy kicsi, bar eredetileg azt hittem, hogy ott igenyesebb lesz. Az uvegteto nem olyan meno, mint a Peugeotnal, ahol ugyan nem nyithato, de sokkal nagyobb feluletu. Ez inkabb ket hagyomanyos meretu napfenyteto belulrol. A Skydome-nak van meg egy veszelye: en nem probalhattam ki megrendeles elott, de majdnem tul alacsony lett miatta nekem az auto. Ha kihuzom magam, akkor a fejem eleri a plafont, ami eleg kellemetlen (185cm, teljesen leengedett ulessel). Talan ez a legellentmondasosabb extra, nem tudom erdemes volt-e megrendelni (emellett ez a legdragabb is). Most telen nagyon kellemetlen, mert jeg van az uveg es a gumiszigeteles kozott, ezert nyoszorog utkozben, nagyon idegesito es ott nem olvad ki soha.

Szerintem mindenkinek erdemes megrendelnie a Blue&me csomagot, ami bluetooth kihangositot es USB-s MP3 lejatszot tartalmaz. A kihangosito nagyon jol mukodik es kenyelmes, hogy akar a hatizsakban hagyott telefonnal is jol mukodik.

A Starjet motor csendes, jo eroben van es ami fontos, jo a futes (a multijeteknek tul keves a hulladekhoje, nalunk pedig fel evig tel van). Nekem a valtoval nem volt gondom, bar feleslegesnek erzem a 6 fokozatot, altalaban az 5. kimarad. A futomuvel nem vagyok kibekulve. Normal vezetes kozben kellemes, sokkal tobb uthibat lenyel, mint a Punto II. Viszont, ha veletlenul mondjuk kanyarban fekezni kell (nem nagyon, de azert belelepve), akkor hirtelen nagyot billen a hatulja (nem csuszik meg, csak a terheles hirtelen atkerul a jobb elso kerekre) es ez nagyon elbizonytalanito. Az ESP mukodik, egyenlore csak eroszakkal sikerult mukodesre birni, remelem telen sem fog kelleni.

Osszesites:
- Az 1.4-es motor szerintem nagyon jol illik hozza, a 95 loero eleg a dinamikus mozgatasahoz. Ezzel egyutt a T-jetet kiprobalnam es remelem lesz majd turbo keszlet ehhez a motorhoz is.

- Az A oszlop nagyon szeles, szerintem mar tul sokat takar ki a latomezobol.

- A hatso ablak is inkabb lores-szeru, plane felhuzott fejtamlakkal

- az uveg teto sokat elvesz a belmagassagbol

Majd irok updatet, mert most meg csak 4 honapos.

---- 7000-es frissites
Tovabbra sem volt semmi gond, tartosan -10 alatt vagyunk, nincsen baja a hideggel. A fogyasztas a tel miatt felkuszott 7-7.5 literre.

Jo lenne, a az MP3 lejatszo kiirna a szam cimet a radio kijelzojere is, nem csak a muszerek kozotti kis kijelzore, ertelmetlen, hogy egy 1x karakteres pontmatrixos kijelzon egesz nap a "MEDIA PLAYER" felirat van (amikor CD megy, akkor kiirja a CD Textet ra).

Van meg egy idegesito feature: az egy dolog, hogy atmentettek a specialis kopogos muanyagot a muszerfalon a Punto II-bol, amin meg a csuszasgatlo is csuszik, viszont nagyobb gondot okoz a levegokiomlo, ami a szelvedore fujja a meleget. Ez minden idoben tukrozodik az uvegen. Szurkuletben is.

---- 15000
Esemenytelen, megbizhatoan uzemel. Most egy eves. A kormany borboritasa a bal oldalon kicsit erdesebb lett, mintha felholyagosodott volna egy 10 centis darabon (ahol az ember fogja, a pocok alatt a kullonel).

---- 98000
Esemenytelenul telt ez a nehany ev, a kormanyt vegul ujraboroztettuk, ezen kivul egy kerekcsapagy es a vezermuszij-csere volt csak nagyobb javitas a szokasos szervizen kivul. A vezermuszijat a naptari elettartam lejarta, a kerekcsapagyat az itteni rengeteg fekvorendor miatt kellett cserelni. Soha semmi problema nem volt vele, osszesen ketto izzo egett ki, minden mas jol mukodik. A bor huzat nagyon jol birja, egyedul a vezeto oldalon kopott meg egy kicsit ott, ahol a biztonsagi ov csiszolja.

---- 120000
Bal elso lengokar csere, mert mar kopogott. Amugy esemenytelen, rendben uzemel, egyszer elment a toltes, de mire a szervizbe ertem vele meggondolta magat es mar tobb, mint 10 ezret ment hiba nelkul azota. Kicsit bena, a Fiat valamit elrontott a festesnel mert a muanyag es a fem karosszeriaelemek szine elteroen oregszik, ugyhogy mar lathatoan sotetebb arnyalatuak a lokharitok es a kilincsek. A belter anyagan nem latszik oregedes a fent emlitett bal oldali biztonsagi ov kidorzsolodesen es nehany altalunk okozott karcolason kivul.

Hibalista

- Az elso ajtokon az uveg es a kulso lemez kozott tul nagy volt a hezag, az ablakrol kozvetlenul az ajto belsejebe folyt a viz. Egyszeruen vissza lehetett nyomni oket, most mar teljesen jok. - - Az elso 100.000 km alatt csak kopo alkatreszeket kellett cserelni. A szokasos olajcsere-fekbetet-gyertya harmason tul fektarcsakat es a naptari elettartam lejarta miatt vezermuszijat. Az itteni sok fekvorendor miatt a bal elso kerekcsapagy is cserere szorult 80.000 korul. - - 120.000: bal elso lengokar csere, sok a fekvorendor. Egyszer elment a toltes, de azota meggondolta magat es mar tobb, mint 10.000 km-t ment mindenfele hibajelenseg nelkul. A csomagterajtoba valahogy befolyik a viz es amikor felnyitja az ember, az also sarokban levo kis gumitusko mellett folyik a nyakaba.

Ide hordtam szervizbe

MotorForum Lillestrøm, Norvegia, lassu, draga, hozza nem erto. Nincs mas.

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

AutoTrend, Esztergom-Kertvaros: igyekeztek, de kicsit feluletesek voltak, kellett visszavinnem, mert elfelejtettek resetelni a szervizperiodus-figyelmeztetot. Ket evben is kertem, de nem sikerult szerezniuk olyan kis festekjavito stiftet, amivel a kofelverodesek helyet lehetne eltuntetni.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2007
Kényelem (6) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 120000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Punto II 1.2 Következő autója? Touran 2.0 TDI 170 DSG
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Punto Grande 2005 (2005)

További ítéletek (161 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)