A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Punto Grande (2005)

Punto Grande 1,3 multijet emotion 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Grande Punto - egy olasz a sztereotípiák elűzésére

Szöveges ítélet

Amint megláttam az első képeket róla, beleszerettem. Fél évvel a megjelenése után éppen aktuális volt az autócsere, a döntés pedig egyértelmű volt. Ugyan biztos voltam benne, előző Fiatos tapasztalataim alapján, hogy közel sem lesz tökéletes és hibátlan autó, de ez van, a szerelem az szerelem.

Egy vagonnyi extra miatt rendelésre készült, kb. három hónap várakozás után vehetem át. Itt jegyzem meg, Magyarországon miért csak fapados autókat tartanak készleten? Ha nem vagyok elég határozott és elszánt, simán lebeszélnek pl. a tempomatról és és az elektromos fűtésről egy készleten lévő kocsi javára.

Első 5.000 kilométerét - ahogy illendő - kímélően tettem meg, hogy legyen időnk egymással barátkozni anélkül, hogy már az elején kihajtanám a lelkét.

Ami azonnal feltűnt, hogy nagyon könnyű vezetni, minden kézre áll, pont ott van minden, ahova először nyúlok keresni, a kuplung könnyű, de határozott ponton fog, nem nyúlik mint a rágógumi.
A külső tükör szokatlanul nagyra sikerült, és ez nekem nagy segítség a mindennapokban.

Az előző Stilómhoz képest jóval kisebb, de ennek inkább az előnyeit élvezem (könnyű parkolás, oldalirányba kevesebb centizgetés), minthogy keseregjek szűkös mivolta miatt. Egyébként nem érezzük szűkösnek, sem elől, sem hátul.

A belső tér megjelenésében nagyon jó, még a sokat emlegetett kopogós műanyagok sem keltik olcsóság hatását. Viszont sokszor könnyebb takarítani, mint a puhát, és ez sem utolsó szempont. (Nem kell azt minden nap kopogtatni, vagy igen?)

A csomagtartót elsőre minden érdeklődő tekintet kisebbnek véli, de a kocsi méretéhez viszonyítva tisztességes hellyel rendelkezik. A küszöbjét egy picit magasnak találom, de nem bosszantóan.

A motor elég erős ahhoz, hogy hétköznapi szituációkat megoldjon, az erőteljes előzést is beleértve. 140 -ig kimondottan húzós, onnantól már lomhább, de nem okoz gondot hatodik fokozatban 160-nal felmászni egy (sebességkorlátozás nélküli német :) ) autópálya emelkedőjén. A végsebességéről még nincs fogalmam, 160 fölött nem mentem vele, de még lenne benne egy kis maradék erő, mivel ott még csak 3000-et forog a motor.
Alacsony, 1500 alatti fordulaton azért érezni, hogy picinyke, mintegy 1248 köbcentis a motor. Ott elég viccesen gyenge... Ezen lehetne még javítani, dehát állítólag a turbódízelek ilyenek.
Hideg motorral nem engedi magát erőltetni. Ez annak gondot okozhat, aki pl. pincegarázsból állna ki vele reggelente, mert ilyenkor csak a motor túlpörgetésével a kuplung módszeres gyilkolása a megoldás.

Én a mindennapokban teljesen vegyes üzemben használom, reggel vidék, nap közben város, este vidék. Ilyen vegyes menetben 5,7-5,9 a fogyasztása, attól függően, hogy mikor mekkora dugót fogok ki a városban.
Nyugodt, de előzésekkel tarkított vidéki vezetéssel 5,2-5,4.
Csak autópályás, 160-as, sokat előzgetős, sietős: 6-6,4.

Az első pár hónap tapasztalatai alapján megérte nem sajnálni egy kis pénzt olyan extrákra, mint a tolatóradar, a kiegészítő elektromos fűtés, vagy a tempomat, amik a hosszú együttélés mindennapjait könnyítik.

Nekem most ez a kedvenc autóm, nincs olyan, amit ne szeretnék rajta.
Ebay-esen szólva: mindenkinek ajánlom!

Hibalista

- A kormánymű kopog. A kopogáson kívül semmi baja, nem lötyög, nem imbolyog, nincs holtjáték, stb.
- Garanciális csere lesz, amint megjön végre a cseredarab.

Ide hordtam szervizbe

VIP Autó Gyöngyös
Végtelenül korrektek, bár a bonyolultabb műszaki kérdésekben gyengék. De unszolásra utána tudnak nézni bárminek!

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Stilo 1,6 dynamic Következő autója? egyelőre nincs csere!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Punto Grande 2005 (2005)

További ítéletek (161 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)