Elhamarkodott Olasz fos!!!
Szöveges ítélet
-Életem első saját autója. Azért vettem új autót, mert a munkámhoz nélkülözhetetlen volt és kellett egy "megbízható" autó!
-Pályafutása szinte egy kormányműcserével indult, durva kopogó hang hallatta magát elölröl! kicserélték gariba-jó lett!
Késöbb........ a hőmérséklet szabályzó egyszer csak eltört belül , még az a jó, hogy hideg állásba! (30 fok volt). A szervizesek azt mondták, hogy soknál előfordult (szinte normális DDDD)
-Vezetés közben kis sebességnél letiltott pár min.-re a kormányszervó a mutatók pedig felmentek maximumra és vissza, aztán minden jó lett! Érdekes! Bementem a szervízbe, azt mondták, hogy nem tudják mi a baj, de kapcsoljam ki a "City" gombot és úgy használjam, mert lehet, hogy az zárlatos néha! Erre mondtam, hogy azért vettem Fiatot, hogy legyen duplaszervó, mi az, hogy kapcsoljam ki!!!!!!!!! Erre nem kaptam normális választ! Pár napra rá megyek vásárolni,mert azért hely van benne,)) fordulok (fordulnék) be a parkolóba, a kormány szintén letiltott,úgy hogy kis híján összetörtem ezt a fost! Úgy tudtam életrekelteni a szervót, hogy le kellet állitani a motort és újra be! (kicsit se volt égő péntek du.) A szervízbe elismerték a hibát, az volt a diagnózis, hogy kontakthibás a szervó elektronikája! Kicserélték a szervót, meg a gyujtáskapcsolót mert az ABS és a légzsák hibajelző sokszor égve maradt! A hibák részben megszüntek, mivel kis sebességnél való pillanatnyi kormányletiltás továbbra is előfordult! A motor lomha volt (hidegen olyan hangja volt,hogy nekem volt kellemetlen, a hátsó ajtókat csak egy tanfolyam elvégzésével lehetett "szakszerűen" kinyitni! Az autóban a fék volt amire azt mondtam, hogy tökéletes, hibátlan, de 1x csak 1 hónap alatt úgy leamortizálódott, hogy ha mesélik nem hiszem el (úgy 20000-nél)! Komplett fékcsere! Később csapágyas lett a váltó is, meg továbbra is nehezen is indult a motor! Úgyhogy a Grande Punto egy elhamarkodott szar!!!
Nagynehezen sikerült megválnom tőle és soha tobbet Fiatot!!!!!!!!
A kivitel ami szerintem szép meg a kényelem is elég jó, de azon kívül egy nagy nulla!
"Apróságok":- nincs benne normális fűtés
- nincs benne elöl semmi hely 1-2 dolgot elrakni
- a tüzfalról lejön a szigetelés
- 2000 alatt halott motor, giga turbolyuk
- a váltó pontaltlan, rohadt nagy az útja
- 8000 km -enként 1 liter olaj
Hibalista
- -kormánymű csere 6000!!!-nél (gari)
- -Kormányszár csere 12000!-nél (gari)
- -középkonzol csere (gari)
- -Kormányszervó csere (gari)
- -gyujtáskapcsoló csere (gari)
- -Hátsó ajtó zárszerkezet csere (gari)
- -Komplett első fék csere
- -Csapágyas váltó
Ide hordtam szervizbe
Fiat szervízek (sok helyre)
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Honda Civic |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.6/10) |
