Ciripelő tücsök
Szöveges ítélet
Az autó szép, keveset fogyaszt, jól felszerelt. Megkímélt állapotban van, a kötelező átvizsgáláson és olajcserén kívül is volt szervizelve (olaj- és szűrőcsere), lehet, ez a baja. A szervízben már hülyének néznek a hangok miatt, de beigazolódott, hogy nem én vagyok a hülye.
Az autót a motortérből hallható ciripelés miatt már többször megnézték, de vagy nem hallották, vagy hallották, de fogalmuk sem volt, vagy teljesen másra fogták. A Fiat szervíz vagy oktató mérnöke kétszer látta az autót, de nála is megállt a tudomány.
Jelenleg az autó szervízben áll, turbo turbinalapátja sérült, nem lehetett javítani, most cserélik (remélem újra és nem barkácsolnak).
Ezen kívül újkora óta a vezetőülés ülőlapja szorul javításra annak ellenére, hogy az autó keveset van használva és nem vagyunk 150 kilósak (de 100 sem).
Nemrég egy szép napsütéses napon kilyukadt a turbonak az egyik gumicsöve, ami szép, fújós hangot adott. Persze a szervízben már ismernek, és mosolyogva fogadtak, már megint mit hallok. Először nem hallották, de csak kitisztult a fülük. Ez a mai hozzáállás: vidd az autót olajcserére, jól lehúzunk a trükkjeinkkel, a többi nem érdekes.
Hibalista
- *toronycsapágy csere (3000 km) - *ciripelő hang a motorból (0 km-től) >>>> turbófeltöltő csere (18000-nél, mire sikerült rájönni, hogy mi a hiba oka) - *vezetőülés ülőlap javítás (kétszer) - *intercooler/turbó cső csere (kilyukadt) 18000-nél
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 18000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
