A szegények Maseratija
Szöveges ítélet
Egy Fiat Palioból ültem át ebbe az autóba, nos aki ismeri közelebbről a Paliot annak először is részvétem hogy volt alkalma barátkozni!
Már akkor beleszerettem a grandeba amikor megjelent a koncepció és imádkoztam hogy legyen sorozatgyártás, nos lett!
Elsők között voltam az országban akik ilyen autót vásároltak, viszonylag jó áron jutottam hozzá 2.780.000-ért hoztam el, bemutató autó volt, a srác ajándékba adta hozzá a távirányításu csomgatérajtót, mp3-as blaupunkt fejegységet, minden színre fújva csomagot, meg még egy két csicsát a belsőtérbe!
Nem volt szempont a teljesítmény, így hát gondoltam 1,2 8v 65Le városi autónak kiváló lesz! Hát nem így lett!
A lovak sajnos csak 65-en vannak, de még azok se lipicaiak hanem valami kehes gebék, a palio is 1,2 8v volt de egy űrrakéta ehhez képest! Alig akart egyesben elindulni, már már a rövidkuplung hosszúgáz lehetőséget kellet alkalmazni! Ha ujrakezdeném vennék egy 1,3 mjet 6gangos 90lovast és felchipeltetném 100-110-re, kb az mozgathatja jol az autót! De azóta már megszoktam ha meglehet! De dícséretére váljon a fék nagyon jó, bár kicsit tul érzékeny de messze messze a legjobb fékrendszer ami ebben a kategóriában ami létezik!A fékkel rá is faragtam, átültem egy citroen picassoba és első fékezésem alkalmával belerohatnam ez előttem álló autóba! Futómű kicsit tul feszes a magyar utakra, de nagyon stabil vele az autó, kanyarstabilitása 10pont!A helykínálat is szerintem kategórához mérten kiváló, bár a csomagtér elég szerényre sikerült! Sajnos gerinctámasz nincs vezetőülésben így ha hosszabb útra merészkedem vele azt a hátam szokta bánni! Fogyasztása, nem tudom hogy a mérő jó e, 100km/h-nál országúton megáll 5,5-6 körül, ha pályára megyek ott már kínlódás van ugyhogy 8liter. Városban se szokott nagyon 6,5 fölé menni ha nyugisan vezetem! Néha a fiam szokta megcsépelni, nála eszik vegyesbem 7-et! Igazából nem fikázom az autót ennyi pénzért a legjobb választás szerintem a piacon még ma is bár, nekem az EVO nem tetszik de ízlés kérdése!
Hibalista
- pár ezer kilométer után a kormány furcsa hangot hallatott mintha a kormányrúd érintkezne valamivel! Szervíz szerint típushiba, garanciálisan komplett kormánymű csere! Gyorsan megvoltak vele! - Ekkor mondtam nekik hogy a hátsó ajtóknak nem lambo modon kéne nyílnia mert kb ugy kell felfele tépni a kilincset hogy már az ajtó is elindul, kedves szervízes oktatást tartott nekem hogy ez gyárilag ilyen hirtelen huzzam meg a kilincset ne tul nagy erővel és kinyílik! Tényleg így nyitom azóta is, de istenem két ajtót olyan nagy kunszt beállítani! - - Mostanában van hogy kigyullad a műszerfalon a lámpák kiégését jelző fény pedig minden izzó ég az autón! - - Kesztyűtartó újkorától kezdve ugy 2-3mm-es réssel záródik be! Elnézzük!
Ide hordtam szervizbe
Autófórum Riegler Győr Kft. Garancia lejártával végeztettem velük egy olajcserét, a kocsi nem a megfelelő olajat kapta! Itt véget is ért a románcom velük!
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
Olajcserét, szűrőket, fékbetéteket magam cserélem!
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Palio Weekend | Következő autója? | Pro Ceed |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
