A kis Drága...
Szöveges ítélet
De gustibus non est disputandum -azaz Gusztiról nem érdemes vitatkozni... de nekem tetszik. Nem annyira nagy szám a külseje, ez is olyan mai buborék autó, nem túl egyedi, én messziről össze fogom téveszteni néhány corsával, Pgt 307-tel de mégis nekem akkor már ez tetszik leginkább, különösen az orra (hagyjuk az elcsépelt "kis Maserati"-zást)
Szóval szép és -előlegezzük meg, hogy a FIAT felköti a gatyát- reméljük jó is DE Qrva drága ahhoz képest, hogy vacak 8 szelepes ósdi benzinmotorokkal forgalmazzák (hogy vegyünk dízelt fél millással többért???) A tisztességesebb motorokkal és felszereltséggel bírók áráért mégiscsak egy kategóriával fennebbi autókat vehet az ember (noha azok is kárcsú motorokkal de tűrhetően felszerelve Golf, Class. Astra, Focus..- egy szó mint száz: szerintem TÚLÁRAZTÁK.
Kb. 300-500 e FT-tal olcsóbban venném meg csak.
Az 1,2-es motor siralmas egy ilyen súlyú autóba a FIAT SZÉGYENE de nem sokkal jobbak a nagyobb benzinesek sem, mégha ez nem is sportautó. A dízel meg (csűrhetem-csavarhatom) biztos jó, meg gazdaságos de 4-500 ezerrel többért nem tudom kinek éri meg.
Hibalista
- Azt írom le ami a konstrukcióban nem tetszik:
- - tanksapka nem zárható :(
- - Csomagtartó kívülről nem nyitható :(
-
- Elektronika???
- Ettől félek leginkább...
Ide hordtam szervizbe
remélem nem kell sehova
de hol vannak már a régi jó szakik??
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Tipo 2,0 GT | Következő autója? | ?-Alfa, merjem? |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
