A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Punto Classic (1999)

Punto Classic 1.2 8V 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szeretnivaló olasz forma - Punto 1.2 8V 2001 3 ajtós

Szöveges ítélet

Az autó olaszországból érkezett kisseb töréssel az elején, amit otthon a garázsban meg lehetett csinálni. Kellett bele 2 új lámpa ami újabb modellből lett kivéve és ez már nem párásodik(, mert az elsők még igen), meg lambda szonda mert eltörött. Most leszek túl az összes motortartó szilentbokk cseréjén. A karambol miatt cserélt alkatrészeken kívül csak olajat cseréltem benne. Idegesítő hogy a kuplung néha rángat, de ha finoman bánok vele akkor viszont jó. Nagyon tetszik a belseje bár a műszerfal alsó részét ami egyébként világosszürke volt befestettem pirosra, mert valszeg egy gyereküléstől elég csúnyán karcolódott, szép munkát végeztek a festők. Az olaszok az alapból kihagyták a szervót, ami bizony szélesseb kereknél hiányzik. Van benne központizár, meg elektromos első ablakemelők, amikkel semmi gond sincs. Le szeretném cserélni egy újabb 1,3-as multijetre.
Fogysztása nagyon jó, egy tankkal amikor mértem 900 km-t lehett menni. Ebből az utosó 200 csak városban, kb 400 autópályán 120-szal, a többi meg átlagos kanyargós magyar utakon Győrtől Letenyéig. Ez 5,2 L / 100 km. Városban nemmértem, de a kombinált reális érték az én autómnál 5,5 L körül mozog.


Ez a 4. fiatom az utóbbi 8 évben. Az első egy 0km-es l. es Punto, (egyszer volt rossz, 1 évesen meghalt a belső ventillátor kapcsolója vagy reléje, garanciában javították, + egyszer kirabolták) 5 évesen adtuk el. Ezt követte egy baklövés - egy hirtelen felidulásból elkövettet 1.6 -os leharcolt Tipo megvétele, amin szinte minden rossz volt leszámítva az oly sokak által kritizált DGT műszerfal, másfél évig szívta a vérem. Seicento volt a következő 2004 őszén, ami szintén olasz import, elől hátul koccant, nagyon jó volt csak kicsi. Ezt követte 2005 nyarán a Punto II. Fiatos vagyok, rosszat nem tudok mondani csak az öreg autókra.

Hibalista

- Kézifékre a bal oldali alig reagál, még nem néztem meg hogy mi baja van.

Ide hordtam szervizbe

Lambdaszonda hiba kiderítésére márkaszervízbe vittem, 2 szer volt ezen kívül agytörlésen a légzsák kijelzője miatt. Az én és a festők hibája miatt ugyanis megszakítottuk az áramkört.

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Minden mást otthon csináltunk, - nem nagyon volt mit. ( olaj csere )

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2001
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 38000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Seicento Következő autója? 1,3 Multijet Punto, estleg Stilo JTD
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Punto Classic 1999 (1999 - 2005)

További ítéletek (406 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)