A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Punto Classic (1999)

Punto Classic 1.2 8v active 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nem unalmas a puni

Szöveges ítélet

Nagyon szerethető autó, aki ilyet vesz az vagy azt figyeli folyton h mibe tud belekötni (zörög ez, zörög az) vagy pedig nyugodtan elvan az autóval, együtt él vele és nem törődik az ilyen apróságokkal :) amit a saját hibábol kellett cserélni az szinte csak a lambdaszonda volt illetve a kézifékkar(nem akadt be). hirtelen más nem jut eszembe, 8-9ezrenként Selenia 20k motorolaj kerül bele, állitolag ez a legnagyobb és ugye 80-90%ba városba használom az autót. Vigyázok rá amennyire lehet, csinosítgatom :) szemöldök, szárny, sötétités, ültetés, 2oldalt kipufogó,stb... később még majd írok..

Hibalista

- Egyszer eltört a motortartó bak, de az saját hibábol, mert hóba leért az alja és akkor megsérült.néhány ezresbe fájt. alig fél éve kigyulladt a károsanyag kibocsájtás ikonja, senki se tudta hogy mi lehet a baja, lambdaszonda csere megszüntette a jelet, a fogyasztás autóút-város vegyesbe 2000km alatt 6.4liter... autoúton ha akarom 90nél 4,8at eszik. - - - 2008.március.: kemény tél volt, lett alá egy 50es kipuff rendszer a katalizátortol ill két végdobbal. fogyasztás bazi sok volt, 1-2mk-t mentem városa szoval nagyrészt besemelegedett igy 9.2-t zabált(hazudik vagy rosszul számol akinek 8jön ki télre városba) de most hogy elkezdett sütni a nap és 10fok vagy afölött van a hőmérséklet így visszaállt a normálnak mondható 6.7-7 literre. ennyi,majd mék irok :) - - - 2009. január: sok minden történt azóta..szaporodnak a km-ek, a hibák nem :) nyáron cseréltem erősített valeo kuplungot, féktárcsát lyuggatott, hűtőttre(nagyon szépen fognak, más is dicsérte) illetve hozzá betétet.. meglett ültetve, nem vészes, 50/35mm,de jön nyárára a 16os kerék 195/45 gumival... eddig is óvatosan mentem át mindenen mer a *** is kirázza belőlem, de ezek után még visszább veszek.. (városba 2es alapjárat?! :D) olajcserék megvannak mindig időben, szűrővel, a direktszűrőt pedig takarítom rendszeresen. a klímábol fogyott ki a gázt, majd nyár elött megkell csináltatni, bár tudom nélkülözni, városba pl értelmetlen a használata. ami nem tetszik h nagyon könnyen koszosak lesznek az ülések.. viszont gagyi üléshuzatot meg nem akarok venni.. na mind1, részletkérdés. zörög 1-2dolog, nem tudok vele mit tenni, lehet h a kipufogó hangja miatt vagy a rossz utak?! egyenlőre nem tudok rosszat mondani, történnek dolgok vele mindig, de általában nem azért cseréltek rajta valamit mer elromlott, hanem mer jobbra cserélem vagy pedig kopó alkatrészről van szó :) - - - - 2009.augusztus: voltak ebbe az évbe gondok, főleg gyújtás, néha néha berángatott az autó 2-3000közt, ki is írta a hibát, gyújtótrafó. kicseréltük,oké. rá 1-2 hónapra, elment 2 henger, hibát eltárolja, másik gyújtótrafó. kicseréltük balatoni nyaralás előtt 2nappal, minden rendbe volt mégis balaton környékén megint elkezdett 2 hengerrel menni, 5-10mpre. azután szinte napi szinte csinálta, 2 hete igy áll a dolog, volt hogy több száz méteren keresztül 2 hengerrel mentem aztán egyszer csak visszajött. persze megint trafó hibát ír ami új benne. kimértük a kábeleket, aksit, gyertya nem rég lett cserélve, minden hibátlan. kiderült hogy másnál is volt ilyen, motorvezélés hiba, 50e ft lesz a javítása. nagyon nem örülök. ezek után megint lesz majd féktárcsa-betét csere, a nagy 16os kerekek nagyon eszik a féket. 8-9e km-t birtak ki a betétek a lyuggatott tárcsával(15e ft volt a betét) szóval cserélem le a lyukasztott tárcsát. - - - 2009.december: - - sima gyári féktárcsa-betét csere történt még szeptember környékén, persze 9enként a szokásos olajcsere, ilyesmi. persze téli kerekek fenn vannak, majd tavasszal műszaki, hátsófék csere. amúgy semmi érdekes. ja igen, amit írtam hogy ecu probléma arról kiderült hogy csak selejtes volt a gyári trafó, szóval kicserélték gariba és azóta semmi gond a kocsival :) éreztem én.. szóval semmi gond a kocsival, továbbra is szeressem, de jövö ilyenkor meghirdetem mert erősen gondolkodok a punto evo-n.

Ide hordtam szervizbe

Egy rendes szerelő, eddig nekem bizonyította, csak sok a munkája és néha elfelejti a dolgokat :)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Punto Evo
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Punto Classic 1999 (1999 - 2005)

További ítéletek (406 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)