Nem vagyok doki,de orvosolhatók a problémái !
Szöveges ítélet
Első autóm ,már nagyon vártam,hogy megkapjam !
146000ezerrel került hozzám,nem kevés de hát 13éves autó !
egy hölgytől vettük az autót ,de erre szerintem egy fillért soha nem költöttek ! a fényezése matt volt,küszöb megnyomva,ajtó megnyomva,hátulja pocsékul lett lefújva,ülés szét ülve...
motorháztető felnyit: szelepfedéltől olajfojás,jó ezt lehet orvosolni...
szíj csere állítólag 90ezernél cserélve
olajat szerintem soha nem cseréltek benne !! fekete volt mint az ördög
meg kapta a selénia 20K-s olajat és egy adalékot,ami kicsit át pucolja,és fogyasztás csökkentő, olajcsere után ,a motor tényleg halkabb lett !,de csak ha be melegszik,hidegen mint egy dízel ! fogyasztás olaj csere elött vegyes használatba 7liter alá egyszerüen nem ment le, most hogy cserélve lett benne az olaj vegyesen 5.6 liter ! na itt már egy pluszt kapott érte az autó ,mondom jó lesz ez :)
kuplung az elején iszonyat rossz volt ! nem lehetett vele finoman elindulni , kis wd40 és most már ez a probléma is megszűnt !
szelfedélnél a tömítés lett cserélve... hát az olaj ugyan úgy folyik belőle...
a szervója akkor működik jól ha erős az autóba az aksi ! érdemes erre oda figyelni
főleg hogy vettem bele egy rádiót,erősítőt,mély ládát,hangszórókat, nagyon le tudja szívni az aksit. azóta akármikor be ülök a kocsiba mindig örömmel megyek vele .nem is akarok kiszállni belőle
az első hónapba nagyon nem tetszett az autó ! nem nagy hibák amikkel lett véve csak inkább bosszantóak ! de meg lehet gyógyítani .
Tavasszal át lesz polírozva, lökősök szilikonozva, és veszek rá egy alufelnit is,kicsit kipofozom, a belső kárpit az kopletten 15-20ezer forint,azt is cserélem, pár évig jó lesz az autó tanuló kocsinak,és utána majd jöhet valami más
Van egy olasz motorom is ,most már lett olasz autóm,de amikor szerelni kellett akár melyiket is nem volt olyan alkalom ,hogy ne szídtam volna az anyukájukat ! hihetelen hülye megoldásokat tudnak néha kitalálni dehát ez van ,nem lehet mit tenni ellene
ami tetszik :
-formája ,kívül belül szép
-sok a tároló rekesz ! műszerfal tele van vele
-olajcsere óta nagyon jó lett a fogyasztása ! ez a legfontosabb
ami nemtetszik:
-szervó ,hogy tökéletesen működjön ,jó aksinak kell benne lennie
-központi zár elromlott
-gyujtás kapcsoló katasztrófa...
-nagyon könnyen prásodik,ha többen ülünk benne akkor már attól a pillanatól fogva párás az autó hogy be ültünk...(hidegbe eléggé rossz letekert ablakkal menni)
-hátsó ablak fűtés az egy nagy 0 semmit nem ér
Hibalista
- szelepfedél tömítés...nyomja az olajat, kilett cserélve újra akkor is nyomja,szimeringnél is.... - gyujtás kapcsolóval tökölni kell hogy be tudjam indítani - szervója tolatáskor kikapcsol,ezt még egy ladás is meg irigyelné olyan kemény lesz utána...motor le állít beindít és újra jó -
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 146000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | szerintem TDI |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (5.8/10) |
