Az ötödik családtag
Szöveges ítélet
2000 szeptemberében vettem újonnan, 2006 decemberében adtam el 84000 km.-rel. Ez idő alatt a család kedvence volt, soha nem hagyott cserben. Az ismert rossz tulajdonságokkal (hangos, rossz úton keményen felütő futómű, zörgő műanyagok, 60 km/h fölött lomha motor /60 lovas verzió/) együtt lehetett élni, ill. kárpótolt érte a kategóriatársakhoz képest nagy utastér, az alacson fogyasztás (legkevesebb:4,8 l/100km, legtöbb: 8,1 l/100km), valamint a megbízhatóság. A csomagtartó méretét jellemzi, hogy egyszerre elfért benne egy babakocsi, egy etetőszék plusz néhány kissebb szatyor.
A kuplungszett-cserén 30e km-nél, kormányszervó-cserén 70e km-nél estünk túl. A kuplungszett-csere teljesen felesleges volt, mert 1 év múlva az újjal is rángatott (viszont rövid ideig csusztatott kuplunggal vagy nagyobb gázzal indulva nem volt semmi gond) a kormányszervó viszont megijeszett (kb. 250eFT szakszervízben) de bontóból sikerült szerezni egy tökéletes darabot, így munkadíjjal 39e Ft-ba fájt. Az olajat soha nem ette pedig 5W40-est raktam bele (no jó, az utolsó évben már csak 10W40...) Néhány dolgot SK csináltam meg rajta (pl. a szétesett ablaktörlő-rudazatot, vagy a nyikorgó kézifékbowdent) de ezzel csak még jobban hozzámnőtt :) Végül pár hete nehéz szívvel néztem utána, ahogy az új tulaj elhajtott vele...
Hibalista
- kuplung-szet csere (gyári felújított - 27000)
- vízpumpa (10000)
- kormányszervó (39000)
Ide hordtam szervizbe
Autó - Méry Kft. - Debrecen
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Gyorsszervíz - Debrecen
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 84000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Mindenféle céges autók Wartburgtól Volvo S40-ig | Következő autója? | Toyota Yaris II. |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |