A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Punto Classic (1999)

Punto Classic 1.2 16V HLX  

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

1.2-es rakéta :)

Szöveges ítélet

Üdv kedves olvasó! :)

Hol is kezdjem. Egész életemben autó, motor bu*i voltam, és természetesen szerettem volna saját autót, egy évvel a jogsi megszerzése után, sikerült is. Visszamenőleg régen elkezdtem gyűjteni. BMW volt a kiszemelt e46 320d, de le lettem beszélve róla, mondván hogy ezeken az utakon, meg egyébként is a szerelő lett a második otthonom. Aztán sokat gondolkoztam h mi legyen, Apriliám volt, jó volt, olasz volt. Tetszett is. Hát ak nézzünk olasz-t. Egyből a Grande Punto, de abból abban az árban nem volt olyan amilyet szerettem volna, így lett Punto 2 ( nem bántam meg :)) . Alfa eszembe se jutott valahogy.

Sikerült, sok keresgélés után megszereznem :D 2001-es évjárat, fekete, 3 ajtós, hátul sötét üveg gyárilag. Nagyon jól felszerelt autó az enyém szerencsére. Klíma, ABS, Légzsák, Gyári mélynyomó, Gerinctámasz állítás, Ködlámpa stb. stb. Plusz nyáron kapott egy alufelnit, így még jobban néz ki :)

Először is kapott egy gyors szervízt, hogy biztos legyen a dolog. Aztán hajtás :) Elég dinamikusan közlekedek, ez alatt nem kínzást értek, mert a szemem fénye, családtagként van kezelve abszolút, úgyhogy nincs rossz dolga :), az csak annyit jelent, hogy nem 90-es tempóba :) így a fogyasztása kijön 6,5 - 6,8 literből városon kívül 120-140-es tempóval, teljesen jól bírja, nem pörög szét, hosszabb távon, 3 személlyel 120-130 6,4be jött ki. Szerintem nem rossz :)De a sebességhatárokat betartva 5,5 - 6 literből ki lehet jönni simán, bár én még nem próbáltam :). A másik az olasz 16V. 1.6-ig nincs ellenfele :), de 1.9TDi 80as audit és G3-as is sikerült otthagyni vele, 1.6os Sport Cordobáról nem is beszélve :) A kis köbcenti ellenére, tud meglepetést okozni, második fokozatban 2500 körül odalép neki az ember, igencsak meglepően el kezd húzni. Motorikusan kb. ennyi. A belseje szerintem egész nagy. Én 190 centi magas vagyok, de saját magam mögött elférek, bár nem túl sok minden hely marad :) De kisebbeknek bőven elég. Nekem szürke plüsskárpit jutott, szép is meg kényelmes is. Elől nagy a hely, van hely pakolni is zsebek az ajtóban stb. Futómű. Hát, kicsit keményre sikeredett, ezért a rossz utat érezni, az utastérben, de szerencsére a lengéscsillapító, lengőkar stb. egész jól bírja, úgyhogy szerelő elmondása szerint nem nagyon kell cserélni, bírja a rossz utat, természetesen normális sebességgel. Jó úton jó, kanyarokat jól veszi ahoz képest, hogy nem sport autó, ha valakivel sportosan támad kedve vezetni. Kormány jó nagyon, könnyű tekerni, city szervóval túl könnyű, nem is szoktam használni. Váltó is rendben van, de egy 6. sebesség elférne még (Sportingba megoldották ).

Eddig nem mondtam semmi, rosszat, kicsit elfogult vagyok, lehet.
Igazából nem tudok nagyon semmibe belekötni. Esetleg a vezetőülés. Szinte minden Puntoba ki van űlve, km-től függetlenül. És így nem a legkényelmesebb. Az enyém is ilyen, fogom orvosolni. Még amit esetleg negatívumként tudok elmondani, hogy a 3 ajtós kivitel miatt nem a legjobb a kilátás hátra, de megszokható. Több rossz nem nagyon jut eszembe.

Én bátran ajánlom mindenkinek, olcsó fenntartása, megbízhatósága miatt is. Plusz még jól is néz ki .( Bár ez szubjektív, nekem teccik . :)

Reméllem, tudtam segíteni valamit annak, aki ilyen autót akar.

Hibalista

- Igazából semmi. Amikor megvettem, át lett nézve, a kormánynál ki lett cserélve egy összekötő alkatrész ( 3-4e ft, nem vészes), meg egy-két apróság. Pluszba vezérműszíj készlet, szűrők, generátorszíj,olaj stb. stb. Így fizettem 45e kb. - - Lassan esedékes, lesz egy lengőkar szilent csere a bal oldalt, de meg se lepődök, sőtt inkább csodálkozom, hogy csak ennyi, ilyen utakon. - - Szokták mondani, hogy sz*ar olasz a technika miatt, engem megszivatott egyszer a riasztó (utólag lett beleépítve, így vettem) de, végülis ez nem az autó hibája és a helyszínen meg is oldódott szerencsére :) - - Reméllem, nem lesz nagyon mit javítani a következőkben sem :) -

Ide hordtam szervizbe

Maszek szerelő, korrekt, lelkiismeretes, csak kicsit sok a dolga, ezért nem a leggyorsabb.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2001
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 140000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 9000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? 166 vagy GT reméllem, de ez még odébb van egy kicsit :)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Punto Classic 1999 (1999 - 2005)

További ítéletek (406 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)