A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Punto (1993-1999)

Punto 1.2 16V Sporting 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Vérbeli Digó! Punto Sporting MK1

Szöveges ítélet

1999 Punto MK1 Sporting. Az utolsó széria...

Leszámítva Murphy törvényét, miszerint ami elromolhat az el is romlik egy elragadó, karakteres "kisautó"! 1242ccm-es, 86 lóerős motorja - a 910 kg-os karosszériával - kimondottan sportos, dinamikus, bár jócskán lemarad "combosabb" testvére a Punto GT-től. De ami számít, ha nem versenyzésre használjuk az autót, abban az esetben teljesen megbízható és a szokásos "olajcserén" kívül szinte nem is igényel szervizelést. (Én aktívan versenyzem vele, a motorikus és váltóhibák nagyja ennek tudható be). Azzal illik tisztában lenni, hogy ennek a szériának a differenciálműve szinte azonos szerkezetileg az 55 lóerős 1.1-es Puntoéval. Azért itt közel 30 lóerő többletet kap a hajtás, ezt ne feledjük. (Ezúton is üdvözölném a mélyen tisztelt Torino-i mérnököket. Nem ezen kellett volna spórolni...) Aztán érdemes néha-néha alácsekkolni, mert a JÓ Magyar utak sajnos ezt az Itáliai szerkezetet is kikérdezik.
Fogyasztást tekintve két verzió van:
- 1 verzió (bőgázzal): Város: 7,5L/100KM Hosszútáv: 6L/100KM
- 2 verzió (szolidan): Város: 6L/100KM Hosszútáv: 4,5L/100KM

Végszó: Egyelőre marad a Sporting, későbbi tapasztalatokat majd csatolom!

Hibalista

- -Váltó csere: 2 x 35.000.- (155.000 KM-nél és 175.000 KM-nél) - -Üzemanyag szivattyú: 18.000.- (181.000 KM-nél) - -Szelepszár szimmering készlet + Szelepfedél tömítés, csavarok: 17.900.- (192.000 KM-nél) - -Termosztát: 5.000.- (205.000 KM-nél) - -Hátsó lengőkar felújító szett /jobb és bal/: 19.600.- (206.000 KM-nél) - -Fűtőradiátor: 9.800.- (206.500 KM-nél) - - Eddig ennyi...

Ide hordtam szervizbe

Magam végzem. Egyszerűen szerelhető, ha van megfelelő szerszámunk. Használt alkatrészeket (pl: váltó) Lönciéktől (Kaposújlak) szerzem be.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1999
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 140000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? 164 Super Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Punto 1993

További ítéletek (197 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)