Pénzrágó méregzsák
Szöveges ítélet
Nagyon megtetszett Egerben egy kereskedésben, gondoltam a kis moci turboval nagyon jó lehet. Mindezek mellett a karosszéria is nagyon patent állapotban volt, a belsőről nem is beszélve.
A kereskedő elmondása szerint svájci import, 2000ben került magyarországra magánszemély által.
Az óráról váltig állította h nem lett visszatekerve, de 1 héttel a megvétel után a csomagtartó legalján megtaláltam a szervízkönyvet, amiben már kinn (2000ben) megvolt a 120ezres szervíz. (2005ben került hozzám)
Uh ennyit a valós kilométerről.....
A problémák ott kezdődtek, hogy nehezen sikerült kiállni már a kereskedésből is, ugyanis az elején 8cm-es ültetés volt már akkor, ami rettenetesen jó úttartást biztosított (kb mint egy gokart), de mindezek mellett a futóműnek majdnem minden alkatrészét le kellett cserélnem + egy átlag kapubejáró csupán az álmaim között szerepelt.
A motor nagyon szépen szólt, 3000 fordulattól beavatkozott a turbo is. Meg is indult ménes és gyönyörűen húzott 5500-6000ig.
A motor karakterisztikáját és a váltót dícsérendő, efféle erőltetett menetben mindig 3000hez dobta vissza a fordulatot, ezzel elég kamikaze közlekedést lehetővé téve.
az 1 év alatt az én lábam elég volt ahhoz, hogy a turbo elvérezzen, pedig folyamatosan szervizelve volt.
Olajcsere, szakszerű használat (turbohűtés miegymás)
CSAK és kizárólag Selenia olajat (10W-60) szabad használni ehhez az autóhoz, mert a sz*r jelentősen csökkenti a moci élettartamát.
Összességében rengeteget költöttem az autóra, viszont ezek ellenére nagyon szerettem.
A konkluzio csupán annyi, hogy 2szer meggondolnám mostmár, hogy vennék-e GT-t.
(inkább 1 HGT..:))
Hibalista
- Megvételkor:
- - Lengéscsillapító és össze szilent csere
- Utána:
- - Kormánymű, szervó
- - Féktárcsák
- - Lengőkarok nem bírják ezeket az utakat
-
-
Ide hordtam szervizbe
Cegléden egy Fiat szakihoz
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 113 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 23 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 318i | Következő autója? | Toyota Avensis D4D, de most cserélem HGT-re |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |
