A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Punto (1993-1999)

Punto Punto GT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Pénzrágó méregzsák

Szöveges ítélet

Nagyon megtetszett Egerben egy kereskedésben, gondoltam a kis moci turboval nagyon jó lehet. Mindezek mellett a karosszéria is nagyon patent állapotban volt, a belsőről nem is beszélve.
A kereskedő elmondása szerint svájci import, 2000ben került magyarországra magánszemély által.
Az óráról váltig állította h nem lett visszatekerve, de 1 héttel a megvétel után a csomagtartó legalján megtaláltam a szervízkönyvet, amiben már kinn (2000ben) megvolt a 120ezres szervíz. (2005ben került hozzám)
Uh ennyit a valós kilométerről.....
A problémák ott kezdődtek, hogy nehezen sikerült kiállni már a kereskedésből is, ugyanis az elején 8cm-es ültetés volt már akkor, ami rettenetesen jó úttartást biztosított (kb mint egy gokart), de mindezek mellett a futóműnek majdnem minden alkatrészét le kellett cserélnem + egy átlag kapubejáró csupán az álmaim között szerepelt.
A motor nagyon szépen szólt, 3000 fordulattól beavatkozott a turbo is. Meg is indult ménes és gyönyörűen húzott 5500-6000ig.
A motor karakterisztikáját és a váltót dícsérendő, efféle erőltetett menetben mindig 3000hez dobta vissza a fordulatot, ezzel elég kamikaze közlekedést lehetővé téve.
az 1 év alatt az én lábam elég volt ahhoz, hogy a turbo elvérezzen, pedig folyamatosan szervizelve volt.
Olajcsere, szakszerű használat (turbohűtés miegymás)
CSAK és kizárólag Selenia olajat (10W-60) szabad használni ehhez az autóhoz, mert a sz*r jelentősen csökkenti a moci élettartamát.
Összességében rengeteget költöttem az autóra, viszont ezek ellenére nagyon szerettem.
A konkluzio csupán annyi, hogy 2szer meggondolnám mostmár, hogy vennék-e GT-t.
(inkább 1 HGT..:))

Hibalista

- Megvételkor:
- - Lengéscsillapító és össze szilent csere
- Utána:
- - Kormánymű, szervó
- - Féktárcsák
- - Lengőkarok nem bírják ezeket az utakat
-
-

Ide hordtam szervizbe

Cegléden egy Fiat szakihoz

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1994
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 113
Megbízhatóság (5) Vezetett km 23
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? 318i Következő autója? Toyota Avensis D4D, de most cserélem HGT-re
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Punto 1993

További ítéletek (197 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)