Pénznyelő füstgép
Szöveges ítélet
Nyár elején vettem a kis puntot nagy reményeket füzve hozzá!
Kapásbol kicseréltem rajt minden szíjat, lengéscsillapítól, olajat, és mindent amit ilyenkor szokás!
Egész nyáron napi 2x mentem fehérvár-siófok oda vissza+ siofokon árut teritettem vele!
Ez olyan napi 3-400km volt durván!
csak addig állt amig én eludtam!
Ez nem igazán teccett neki jöttek is sorba a gondok! Futómüszilentek, hengerfej, bár az alapbol sem volt 100as, és bármit csináltunk (ki is cseréltük komplett a HF-et) nem let az igazi! Aztán gondoltunk a hűtöre hogy miatt is forralhatja(ebben az idöben már a tartós 100nál is felforrt a víz)
csere igaz a régi csunyán szét volt rohadva jobb is lett az új, de 130nál többet utazóban nem lehetett vele forralás nélkül menni!(ez köszönhető egyébként az iszonyatosan rövid váltónak is aminek köszönhetően kb 100-110 az utazója az autónak. Lehet h ez azért van mert az enyám teherautó, de akkor is borzasztó)
A lámpája csak épphogy pislákolt, és a végére a motor is meghalt 150ezernél elkezdte nyomni a kartergázt aztán vége is lett kb 100km-el később
Előtte trabantom volt, és ezerszer többre tartom mint a puntot!
De hogy egy kicsit dicsérjem is igazából nagyon sok baja volt, nagyon sokat költöttem rá de olyen egyszer sem fordult elő hogy otthagyott volna valahol!
Haveromnak van egy full ugyanilyen puntoja ugyanígy van ugyanezzel a motorral szal minden egyezik, és ő meg csak akkor van szerelönél mikor olajcsere van pedig hajtja ő is nap mint nap és az övének semmi baja! igaz hogy azt kitröl hozta az enyém meg itthoni valószinüleg töbször rommátörött szemét
Hibalista
- Röviden minden
- Ugy kezdtük hogy 4 lengéscsilapító, aztán jött az hogy hengerfejes lett(szerintem már mikor vettem is az volt egy kicsit, soha nem lett jó utána sem pedig HF-et cseréltünk!)
- gömbfejek, szilentek, stb egyszóval szinte az egész futómüvet kicseréltük!
- 150ezernél olyan kartergáza volt hogy le kellett huznom a csövet rá 1000km rel meg már el sem indult a motor mehetett generálozni! most itt tartok ha ez kész akkor tuti túladok rajt bár bukok a 400ezres autón közel félmilliót...
- Az enyémnek a féke se volt az igazi valamiért bár abba is mindent kicserélem a szervón kivül, de azt meg nézték több helyen is és mindenki azt monta hogy nincs baja!
- Ja meg majd elfelejtem hogy a hűtöje a 7 éves autónak szószerint porrá rohadt
Ide hordtam szervizbe
NGT Szfvár :szinte már belölem éltek...(és ez nem az ő hibájuk)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 125000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 601S | Következő autója? | soha többet fiat, csak német(golfon gondolkodom) |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.6/10) |
