A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Punto (1993-1999)

Punto GT Turbo 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Olasz méregzsák

Szöveges ítélet

Régóta szerettem volna egy ilyen autót venni (belefutottam egy gyorsulási versenybe a váci úton, ott 3 lámpából 3szor kikaptam és nem értettem, hogy miért, utána autószerelő ismerős mondta, hogy milyen autó is ez...persze mellettem ült és csak akkor szólt amikor már végérvényesen lemaradtunk...). Sikerült egy igen jó állapotút kipróbálni, amit sajna nem sikerült megvennem, ugyhogy megtudtam milyennek is kéne lennie egy ilyen autónak! Onnantól a keresgélésben nem játszottak a bontószökevények (amiből nagyon sok van sajnos - főleg hozzánemértés miatt). Tavaj tavasszal iskola elött sikerült kimennem a fővárosi autópiacra, ahol hirdettek egy fekete abarth spoileres példányt. Elsőre nem tetszett annyira a spoilerek miatt! Kipróbáltuk, jól megy, nem füstől, nem nyiszog, mondom tuti a gép, másnap foglalóztam is! Utána, mint minden GT-nél: jött a feketeleves, elmentem vásárolni vele, mire visszamentem a kocsihoz, nem akart beindulni, amikor nagy nehezen beindult nem volt alaprjárat. Ennek a hibának a kiderítése sokáig tartott, mert fiat szervizbe hibakódkiolvasásra nem tudták megmondani a Fiat Schiller agyonképzett szerelői, hogy mi a baja. Mint később kiderült: légmennyiségmérő (gyakori probléma a fűtőszálas konstrukció miatt... A turbóval mi történhetett nem tudom, mindeig vigyáztam rá, melegítettem-hűtöttem, de tönkrement (gondolom elöttem nem így bántak vele). Viszont ami egy nagyon fontos dolog: Ezekre fel voltam készülve, mert mindenki modta,h nem egyszerű fenntartani ezeket a kocsikat és, hogy mindig van valami bajuk! Viszont amikor mennek: Minden gondot feledtet, mert akkora élményt nyújt ez a pici TURBO motor, hogy azt más autóban még nem éreztem! Iszonyat erős, jól kanyarodik, a fék egy kicsit gyenge sokak szerint, de nekem nincs vele bajom! Sok autó gondolta magát gyorsabbnak, de csak nagyon kevesek maradtak ebben a hitben a következő lámpáig! :D Amire még szoktak panaszkodni: a hátsó híd csapágyazása nem a legszerencsésebb és gykran alkopik amitől kopogós lesz a hátsó futómű, ezt szerencsére megusztam (még). Fantasztikus autó, csak tudni kell, hogy mit vállal vele az ember, mert nem kimondottan egyszerű vele az élet! Egy igazi barát, aki megosztja veled ha baja van (sajna problémás jószág), viszont minden vele töltött perc élmény!!
Vásárlási jótanácsnka annyit tudnék mondani, ami több car-társam vélemény is egyben: nem szabad olyat megvenni ami jól néz ki, meg jónak tűnik, mert bármikor jöhet a baj, az meg meglepődére adhat okot! Jobban jár ha a leendő tulaj megvesz egy rozoga állapotút és az felujítja magának, kb annyiba kerül ez a megoldás, mint amennyibe kerülnek a jó állapotúak szezonban! Viszont ennek ha megcsinálja az ember magának, akkor biztos lehet benne (ha vigyáz rá), hogy jó ideig nem lesz baja és sok örömet fog lelni benne a kedves user!!

Kb ennyi lenne, ne higyjenek az érdeklődők azoknak akik csak annyit irnak ezekhez az autókhoz, hogy ez egy nagy rakás sz@r, nem mérték fel a helyzetet és pórul jártak, ebbe nem megy, hogy beleülök és nyomom neki, oda kell rá figyelni és sok-sok-sok kitartás kell hozzá!!

Nekem többször mondta az egséz család, hogy adjam el, meg, hogy nem hiszik el, hogy nem bántam meg ezt a kocsit! Pfff hagyjatok, én tudom, hogy f@sza verda, csak idő kell neki!!! :D

Hibalista

- Légmennyiségmérő - 18.000.- (itthon 130.000-140.000 között akarták adni) - Vízhőfokjeladó - 1.800.- - Beszívott levegő hőmérséklet szenzor - 16.000.- - Turbó - 89.000.- (gyárit nem érdemes venni, mert kicsi az autóra és nagyon drága, nekem 270.000 + ÁFA áron akarták adni, akinek ilyen van jobban jár, ha vesz valami más fajta turbót ami kicsit nagyobb és esetlg sűrűbben elérhető) - Kopogásérzékelő - Nem lett kicserélve a végén, mert nem is az volt a baja, hanem az oda menő kábel volt a rossz (tudtommal betegségük a gyenge minőségű kábelköteg)

Ide hordtam szervizbe

Magamnak szerelem a kocsit, nagyobb bajok esetén vittem el a GLOBAL CAR szervízbe (Bp. 3.ker. Fehéregyházi út), ott kultúrált szerelők dolgoznak akik értenek az autókhoz!

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

www.puntogt.hu fórum oldal nagyon nagy segítségemre van folyamatosan, ha gondom van az autóval

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1997
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 138000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Tigra 1.4 16V Következő autója? 500 Abarth
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Punto 1993

További ítéletek (197 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)