Olasz gagyi sz@r
Szöveges ítélet
2000-ben vásároltam meg 5 évesen a pécsi Fiat Stoll-tól, a számláló szerint 80.000 km-el. Nagyon megtetszett a formája. Később kiderült, hogy legalább 120.000 volt benne. Első hónapban rögtön lamda szonda csere 50.000 Ft.-ért, és utána jött a többi, mindíg volt valami baja. A legdurvább az volt, hogy menet közben balra indexelésnél ha éppen úgy gondolta leállt a motor. Képzelje el ezt valaki előzés közben, mondjuk egy 100-as tempónál... szerencsére nem lett targédia belőle. A leállásokat követően azonban legalább egy órán keresztűl nem indult, aztán erőt vett magán. Egyetlen egy szervízben sem tudták, hogy mi a baja. Ezen kívül egyszer az injektor vezérlőegysége is "beadta a kulcsot", Fiatéknál azt mondták hogy a javítási költség 200.000 és 500.000 Ft. között lesz. Én erre azt mondtam nekik, hogy akkor inkább hozok egy kanna benzint és felgyújtom... Elvittem egy magánszervízbe, ahol 20.000 Ft. ért ismét életet lehelltek bele. A szerelő srác azt mondta, hogy egy éven belül adjam el, mert teljesen szét fog esni. Hallgattam rá és még a szervízből hazafelé menet megszabadulta az ócskavastól. Beszámíttattam, így megszabadultam tőle, hála a magasságos jóistennek. A mai napig ha rá gondolok kiráz a hideg, még az ellenségemnek sem ajánlom.
Hibalista
- lamda szonda többszőr is, injektor, elektronika kuplungszerkezet szétesett, fék nem fogott, balra indexelésnél leállt a motor stb...
Ide hordtam szervizbe
még annak idején a Fiat Stoll Pécsen, átvágós-lehúzós banda volt, ezért áttértem magánszervízekre. Tudomásom szerint már bezártak... (nem csodálom)
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | nem volt | Következő autója? | Peugeot 206 |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (0.9/10) |
