A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Punto (1993-1999)

Punto 1.2 8V SX 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Női városi cikázó, de egy férfinak is kézreáll

Szöveges ítélet

Ez egy németországban vásárolt autó, tehát futóműre nem kellet még sokat költeni és a Fiatnál az elsők között horganyozott karosszériát kapott, tehát nem rohad még a karcoknál sem! Motorja városban sok Sztrítracsingosnak :) meglepetést okoz, autópályán viszont használhatatlan (5-ösben 100-nál 3000-et pörög, előzni lehetetlen, vagy 4-esben üveghangig is halál félelem. Billeg is meg ráz is, tehát megtalálták a kompromisszumot, de valahogy mégse:)
Váltója előző Fiatokhoz képest németesen masszív, a fékek viszont a gyenge motorhoz is kicsik, gyengék és hamar melegszenek.
Úttartása viszont jobb mint bármely új autóé 5000 km után (Taxis barátomnak tátvamaradt a szája mikor 110nél a 2a-n 2 kézzel cigit tekertem és az autó az úton maradt végig).
Nagyobb felnikkel még sportosnak is lehetne nevezni enyhe túlzással.
Ülései magasak, ezért könnyű beszállni, de kényelmetlenek hosszó távon.
Nem szabad elfelejteni, hogy sose hagyott cserbe, csak apróságok idegesítőek, de Luigik már csak ilyenek...
A legidegesítőbb talán a gázbowdentartó műanyag leválása volt, mivel előzésnél beakadt padlóra a gázpedál ami tiltáson pörgést eredményezett. Nem valami előnyös előzés közben leállítani a motort és kisorolni szervofék nélkül!!!
Összességében ha vigyáznak rá és elég kreatív az ember hogy kissebb hibákat kijavítson maga meghálálja és szerethető autó. (Mivel nem vagyok olasz autós nem fogom titkolni a hibákat; Az ajtót többször kellett szétszedni az el. ablakemelő gombja miatt ami hajlamos volt beszakadni illetve néha néha vissza kell tekerni a kábelek csatlakozását a zsanérnál. Szénkeféket évente kell cserélni az ablaktörlö motorjában. Ezek 100 Ft.-os tételek.
Komolyabb hibákat lásd. lent.

Hibalista

- Lambda szonda kb. évente, de szaki javította, csere nem volt, mert az horror lett volna.
- Kuplung (a Sachs azóta bírja) a család női vezetői miatt.
- Lengéscsillapítók felújítása Bp miatt és mindenféle elektromos hiba ami forrasztópálka és szikszalag segítségével javítható. Magnetti Morelli vez. egységgel szerencsére még nem volt gond.

Ide hordtam szervizbe

Szakit kell keresni...

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Fiat márkaszervizeket kerüljétek!

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1994
Kényelem (6) Használati időtartam 12 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 130000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Uno Következő autója? Honda civic Vti
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Punto 1993

További ítéletek (197 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)