A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Punto (1993-1999)

Punto GT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Meglátni-megszeretni-eltemetni!

Szöveges ítélet

Megláttam, kipróbáltam és döntöttem. Ez kell nekem!!! (De minek?-kérdem én így utólag) Hiheletlen erejével azonnal magával ragadott a kis méregzsák. Fantasztikus vezetési élményt nyújt, az biztos. Nemsokkal kés?bb rájöttem, hogy ezért igen s?r?n kell a benzinkutakat is látogatni. Diesel autó után szörny? érzés volt. Átlagos fogyasztása 12L körül alakult, amit nem volt nehéz a 15-16L-ig is feltornázni. Egyszóval BENZINTEMET?! Az els? egy-két hónap után jöttek a problémák is. A turbó állandó lelazulása rendkívül bosszantó volt. 1-2-3 hetente vittem szervízbe az autót. A szerel?k hozzá nem értése miatt ezt a kibát ki sem lehetett küszöbölni. Ha meglazult a turbó, gyengébb volt a kocsi lényegesen. Ilyenkor kijelzett egy hibakódot, amit csak szakszervízben tudtak kinullázni. A turbóra ott sem találtak megoldást. Hosszú kínlódás után az eladást kezdtem fontolgatni. Ekkor jött a hab a tortára. Menet közben, kiszakadt a motor. A gumibakok cseréje után kereskedés, és már mehetett is a portáról. A legnagyobb szerencse ezzel az autóval az értékesítés során ért, 1 nap alatt vitték el. Alapjában véve jó kis autó lett volna ez, ha szervizekben rendesen meg tudták volna javítani, vagy legalább dörgésük lett volna róla, hogy mi okozta az állandó turbó körüli gondot.

Hibalista

- -motortartó gumibakok 70.000Ft
- -a turbó állandó lelazulása 2000-3000Ft/alkalom (2-3 hetente)
- -állandó elektronikus problémák (2000-5000Ft/alkalom)

Ide hordtam szervizbe

SPQR (Budapest)
Fiat márkaszervíz (vidék)

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Ismer?s

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1995
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 100000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? 324D Következő autója? Opel Corsa/Honda Civic
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Punto 1993

További ítéletek (197 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)