Giovanni, így kellene megcsinálni a többit is!!!
Szöveges ítélet
Tényleg így kellene csinálni a többi talján vasat is.
Újonnan, raktárkészletr?l vettük, majd következett 4 kalandos év, és semmi, ismétlem semmi baja nem volt. Dacára annak, hogy össz. vissz. 2 alkalommal voltunk márkaszervízben, sok rosszat hallottunk róluk, a legenda szerint annyira jól sikerült ez a Punto széria, hogy a szervízek generálták a hibákat, legyen mib?l megélni. Ezt egy másik Punto vásárlását követ?en árulta el egy volt szalon dolgozó, de ez egy másik történet.
Szóval nem egy izomgép, full fapad volt ( akorri fullos Suzuki) , de városon kívül - belül lehetett vele haladni, masszív, stapabíró szerkezet volt. Egy Erdélyi túrát 4 f?vel, agyig pakolva cumókkal is teljesített olyan utakon, ahol már csak Arok, és ökrösszekerek jártak.
Autopályán gyengus az 55-ös motor, de egyébként mindíg számíthatott rá az ember, egy rossz nyikkanása sem volt.
Szépen kisuvickolva még jól is nézett ki.
Hibalista
- semmi - komolyan
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 170000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Ragata 100 S | Következő autója? | Renault Laguna |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
