Gazdaságos nyomatékgyár!!
Szöveges ítélet
Első autóm! 15 évesen került hozzám. Az előző gazdája a Bravo GTI kerekeket tett rá, amik eléggé meggyepálták a futóművet, és a nyomvályuk nagyon vitték az autót, így én visszatértem a gyári kerekre, amikkel szinte szárnyal. Az 1,7-es turbo diesel nagyon nyomatékos alacsonyfordulaton is a turbo nélkül, és nagyon kis étvágyú is. Ha pörgetjük akkor a turbo segedelmével eléggé megtáltosodik. Ne M5 BMW gyorsulásra gondolj, de az ülés támla nyomja a hátad.Ha már a turbo is dolgozik, akkor a fogyasztása is 6 liter fölé megy, ha városban használod és nem pörgetted 2000 fölé akkor 5 lityivel simán elmész. 2000-es fordulat alatt is traktort idéző a nyomatéka. Az iduláshoz nem kell a gázpedál, alapjáraton simán felengedett kuplunggal is indul!! Helykínálat tökéletes, kényelmes ülések, bőséges lábtér, fejtér, és olaszosan szép műszerfal. Nem olyan puritán németes. Ja és sokkal időtállóbb is.
A csomagtér nem hullaszállítő!!
Motorja, nagyon nyomatékos, takarékos és megbizható. Miótta az adagoló fel lett újítva, -15 fokban is gáz nélkül pöc-röf indul!!
Az alkatrész ellátotságos nagyon jó, mint új és bontot alakatrészekben is lehet válogatni, és egy mostani fiatal autó alkatrész árainak töredékéért!!
Mivel nagyon népszerű tipus igy minden sarki szerelő ismeri!! Ebből is van választék, de akinek van némi affinitása és szerszáma, akkor otthon is szerelhető!
Természetesen aki vesz egyet, annak tisztában kell vele lenni, hogy a korukból adódoan lesz mit rajtuk csinálni, de ha gatyába ráztuk akkor a világból kimegy, még ennyi idősen is!!
Én teljesen megvagyok vele elégedve, IMÁDOM!! Gazdaságos, nyomatékos, ideális városi autó! Nem egy autópálya cirkáló, az utazója olyan 100-110 körül van. 110-nél forog 3000-t a motor, ez kb 6 literes fogyasztás. Természetesen megy többet is, csak azt már nem annyira szereti!!
Mindenkinek bátran ajánlom ezt a tipust! Én még jópár évig szeretném hajtani az enyémet!
Hibalista
- Vízhűtő: kb 20 ezer - generátor: 47 ezer - kuplungszett: 35 ezer - alváz lakatolás: 50 ezer - fém fékcsövek, gumi fékcsövek, főfékmunkahenger: 50 ezer - adagoló felújítás: 35 ezer
Ide hordtam szervizbe
maszekhoz hordtam.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 173000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (10.0/10) |
