A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Punto (1993-1999)

Punto 1.4 GT TURBO 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Éljen ITALIA: fütyülős Puntó

Szöveges ítélet

Egy biztos, ebből a típusból nem egyszerű jó állapotú és nem széthajtott példányt találni. Nekem szerencsére több hónapnyi keresgélés után sikerült egy lelkiismeretes gazdától egy nagyon szépet begyűjteni. Szervízigényes autó az tuti, de az az élmény amit nyújt ellensúlyozza a kiadásokat. Szerintem az olaszok ezzel az autóval egy nagyszerű dolgot ajándékoztak a "kis méregzsákok" kedvelőinek. Városban szinte verhetetlen, egy kis vezetési tudás azonban szükségeltetik ahhoz, hogy ne nyírd ki egy hónap alatt. Az enyémben van egy olasz chip, ami egy kicsit megemelte a turbónyomást, de nem károsítja a motort. 3500 ford./ percnél lepadlózva az autót, nagyon jóóóóóóó, és ilyenkor nem árt megmarkolni a kormányt.
Egyenlőre ennyi jutott eszembe, és ezúton üdvözlök minden GT tulajdonost.
------------------------------
Városban igazi élményautó, de pályán sincs vele 200 km/h - ig semmi probléma, 180 - től lepadlózva még érezni lehet a gyorsulást, nem szenved a kicsike. / 1372 ccm -es blokkról van szó, amit nem szabad elfelejteni /. Ha látom hogy tolnak hátulró, nem vagyok ellene egy kis hajszának, eddig nagyképűség nélkül állíhatom, hogy nem sokszor maradtam alul. A turbónak köszönhetően vicces dolog a sávváltás, hihetetlen kicsi lyukakba beférek. Méretéből adódóan a barátnőm is szívesen szokta vezetni, míndíg nagy mosollyal száll ki. / " az élet apró örömei " / Lehet, hogy én elfogultan írok erről a modellről, de GTi - Vts - igencsak sportos Ibiza birtoklása után is meg tudott lepni. Én szeretem, ha eladom sem fogom egy darabig elfelejteni az biztos... -

Kiegészítés: 2008.05.21.
Még mindíg nálam van a verda, és igazából nem tudok róla rosszat mondani. Pár dolgot valóban cseréltem rajta az eltelt idő alatt / lengéscsillapító, lengőkar, kerékagycsapágyak hátul, hátsó tárcsa + betét /, de úgy gondolom ezek más autónál is cserélendő alkatrészek. Akik azokat a kritikákat írták, véleményem szerint vagy sz..rból akartak várat építeni, vagy vettek egyet kb 500.000.- Ft ért, és azt hitték csoda fog történni. Amint már írtam nehéz jót és szépet találni, de nem lehetetlen. Nekem ezerszer több élményem volt - van vele mint problémám. Folyton alázom a bekóstolgatós népet, álltalában sikerrel és fancsali undorral néznek át. Egy szó mint száz ez egy nagyon jó és megbízható autó / sosem hagyott ott 35.000 km alatt /. Piros, olasz, turbós - nekem ez egyenlőre megteszi, bár most építek tarcsiba egy faja Ladát. Újabb őrület...

Hibalista

- Az elmúlt 9000 kilóméter alatt csak használtam és olajat + szűrőket cseréltem./ Kb. havonta aknára szoktam vele állni a havernál, és átnézzük a turbócsöveket, futőművet , magyarán az egész verdát. / Érdemes, mert múltkor pl. lelazultak a turbót felfogató csavarok és nyikorgott teljes töltésen / - több " szakértő " már szét akarta velem szedetni a turbót -. Meghúztuk a csavarokat, azóta tökéletes. Amiket a közeljövőben cserélünk: vezérműszíj, gyertyák, ékszíj, fékbetétek + tárcsák, olaj + szűrők, kipufogósor tömítése. - ezek igazából csak karbantartások, amiket ha időben elvégzünk meghálálja az autó.
- 2008.05.21. Lengőkar szilentekkel, első lengéscsillapítók, hátsó tárcsa + betét, féknyereg felújítás, oil + szűrők...semmi extra!!

Ide hordtam szervizbe

Ha tudod hova kell hordani az autót akkor nincs semmi gond a szervízeléssel. Aki viszont még nem szerelt ilyet de első kihívásként megpróbálkozik vele, azt felejtsd el.Előző itéletemben már említettem Farkas Lászlót, aki Érden szerel, közepes árakon és remekül dolgozik. Telefonon is mindíg szívesen válaszol a kérdéseimre.
18. kerületben: mindenki csak Szilárdként ismeri, GT Puntókat gyakran és korrekt árakon szerel.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Tudni kell kihez kell vinni és kész!

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1995
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 18000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Xsara 2.0 16 VTS Következő autója? Lancia HF integrale, Rs6, S4
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Punto 1993

További ítéletek (197 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)