A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Punto (1993-1999)

Punto 1.1 55s 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A mindenre jó, kis autó!

Szöveges ítélet

Szóval...
1.1 55 LE. Nem egy erőbajnok, de 80 Km/h-ig bármilyen szériaautónak odaver (tuningosok más világ).
Tehát piroslámpás gyorsulásnál nagyon büszke vagyok rá.
Minden nap használom, szoktam utanfutót is húzni vele nagyon jo kis igavonó autó. Általában egyedül megyek vele ekkor nagyon jol megy 150 Km/h a vége, 120 után már nem nagyon húz, de a magyar utakra untíg elég.
Nagyon jól kanyarodik, fekszi az utat kicsit hintázik ugyan ami a lengéscsillapitók hibája, de ettől függetlenül vagány kis autó.
Nyári kerekek 185/60 R14 Vredestein T-TRACK Si, ami nem annyira sportos, de meg nem csuszna sz istennek sem. Ezeket a gumikat most vettem (1 nyarat mentem velük), az elözö gumik amivel vettem az autót az nagyságrendel jobb volt : 185/55 R14 Semperit SPORT-LIFE csak hát elkoptak.
nagy sebességü kanyarokat nem birták, és nem azért koptak el mert kapartattam elindulásnál, mert hát arról ne is álmodjunk, hogy csikorgassuk a gumikat, az istennek meg nem mozdulna.
A nagy kerék nagyon hátrányos ilyen kis teljesítménynél, mert érezhetően nem akar menni és még ráadásul többet is eszik.
A téli kerekem: 155/70 R13 Dayton DW500. Amikor felraktam öket azt hittem másik autóba ülök, megjött a kocsi kevés kis ereje vagy mi.
Összességében nagyon jó ki autó, mindennapi használatra tökéletes, és hosszabb utakat is be lehet vállalni vele, tuti nem hagy ott sehol.
Még a legnygyobb hidegben is pöccre indul.
Ha odafigyelünk rá akkor azt nagyon meghálálja.

Lényegében az nem tetszik benne, hogy belül csörögnek a müanyagok, de nagyon.

A javításokat amiket felsorolok azokat azért kellett megcsinálni , mert müszakira és nem akartam, hogy ne legyen megbízható a kocsi.
Tehát:
Mikor megvettem egyböl le lett cserélve az Olaj, Olajszűrő, Vezérműszíj, Levegőszűrő, Szíjfeszítőcsapágy (kb 14000FT.)
Csak gyári olajat használok ( SELENIA 20K kicsit drága, de jó és elég 15000Km-enként cserélni.)
Kipufogórendszer (középsö-, hatsódobcsere). Ezt az elsö év után kellett cserélni, mert már rossz állapotú volt.
Kuplungtárcsa+kinyomócsapágy csere. Ezt is az elsö év után cseréltettem kb. 90000Km-nél.
A benzintankban lévő műanyag ház (amiben az AC van) tetején van egy müanyag csonk (pipa) amin a benzin áramlott ki elrepedt , mert meg volt feszülve. Ezt otthon megbírtam csinálni.
Kézifékbovden mindkettö elszakadt, mert elfagyott én meg erősködtem.
Szelepdekli tömítés. Kicsit folyik az olaj, de ez Fiat betegség (évenként elég cserélni, nem nagy ügy.)
Megy műszakira és ekkor nagyobb átvizsgálást igényel az autó.
Csapágyak elöl.
Szilentek elöl (oldalanként 2db).
Levegőszűrő.
Féktárcsa szabályzás, fékbetét csere.
Hátul dobfék szabályzás, fékbetét csere.



Hibalista

- Kipufogórendszer (középsö-, hatsódobcsere) 12000 Ft munkadíjjal.
- Kuplungtárcsa+kinyomócsapágy csere.
- A benzintankban lévő műanyag ház (amiben az AC van) tetején van egy müanyag csonk (pipa) amin a benzin áramlott ki elrepedt , mert meg volt feszülve.
- Csapágyak elöl 9000 Ft
- Szilentek elöl (oldalanként 2db) 6500Ft
- Szelepdekli tömítés 800Ft.
- Levegőszűrő 1100Ft.
- kézifékbovden mindkettö elszakadt. 6200Ft
- Féktárcsa szabályzás, fékbetét csere. 9000Ft
- Hátul dobfék szabályzás, fékbetét csere. 10000Ft
- Olaj, olajszürő 9000Ft (Gyári olaj: SELENIA 20K 1l= 2050FT)

Ide hordtam szervizbe

Mindenhol van haver.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Én

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1996
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 64740
Megbízhatóság (9) Vezetett km 52000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? nem volt. Következő autója? Audi S3.
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Punto 1993

További ítéletek (197 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)