A kék tuning-abarth 1.1 élményautó :)
Szöveges ítélet
Az előző autóm egy c corsa 1.3cdti volt,amit elloptak így kellett valami olyan autó ami nincs nagyon lelakva de városban jó vele autózni és nem forgat ki a családi vagyonból,így esett a választás erre a kis jószágra. Szóval egy éve sikerült nagyon jó áron megvenni ezt a kis puntot,ahogy megláttam neten gyorsan lecsaptam rá és 2nap múlva már meg is volt véve. Persze az olcsóság mellett voltak hibái ,amiket szépen sorban mind kijavítottunk és körülbelül fél éve csak az olajat és a benzint kell beletölteni. Az előző tulaj kicsit elhanyagolta,ebből adódóan voltak kezdeteben gondok vele,de egy alkalmat leszámítva(a rossz generátor miatt leszakadt az ékszíj és elment a töltésem,így már nem értem haza) nem hagyott ott sehol. A karosszériája abszolút nem rohadós. Tényleg megbízható autó. Az alacsony üzemeltetési költségek mind mellette szólnak. Én túlnyomó részt városban használom,kb 80%-ban,ilyenkor a fogyasztásom 5.5és 6liter között mozog,de ha kicsit megyek vele autópályán 100-110es tempóval akkor általában még kevesebbet eszik. A legnagyobb fogasztásom télen ,minden nap a dugóban 1-1órát állva reggel és délután, körülbelül 6.7liter volt. Én nem szoktam üveghangig pörgetni,de ha az ember így vezeti akkor lehet,hogy stabilan 7liter körül enne... Továbbá nagyon jó,hogy olcsó hozzá az alkatrész és sok is van belőle,valamint a kötelezőre is 7700Ft-ot fizetek egy negyedévre. A motor ahhoz képest ,hogy 1.1es nem egy erőgép,de igen pörgős,városban szerintem megfelelő. Az enyémen egy abarth spoiler készlet van körbe és 15-ös fekete-ezüst polír könnyűfém felnik,ezek nagyon megdobják a külső megjelenését a kocsinak,és a formája a mai napig is szépnek mondható. A karosszériája teljesen rozsdamentes és én 2hónapja körbefényeztettem, így tényleg csilli-villi az autó,és sokan meg is nézik az utcán. Tényleg szép megjelenésű autó,és ez a kék szín is nagyon jól áll neki. Persze nem állok le vele versenyezni,mert ez nem erre való... Ez nem versenyautó ,hanem élményautó! "A" pontból elvisz "B"-be,és sokkal jobb mint a BKV. Én mindenkinek csak ajánlani tudom a punto 1.1-et,mert ugyan ha az ember olyat vesz ami nincs tökéletes állapotban akkor arra kell egy kicsit költeni,de utána ha foglakoznak vele,akkor igazán hálás tud lenni és nem hagyja cserben a gondos gazdát,ezek mellett keveset fogyaszt és nem kell rá sokat költeni. Annak akinek a költségvetése nem enged meg többmilliós autót vagy első autónak használva ,megtanulni vezetni szerintem nagyon megfelelő kis gép. Egyetlen egy óriási hibája van,csakúgy mint az összes többi autónak: ez is megeszi a 300ft-os benzint...
Hibalista
- A kopó alakatrészeken kívül amiket célszerű meghatározott időközönként cserélni volt persze néhány hibája,mint pl: generátor,,katalizátor,vízpumpa és az egyik gyertyakábel. Jah és a tetőablak valamiért rendetlenkedik.
Ide hordtam szervizbe
Nagyon becsületes,alapos munkát végző autószerelő apósjelölt :)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 93000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Corsa | Következő autója? | alfa147 vagy rx8 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
