Városi futkározó
Szöveges ítélet
2006.07.21:
egy hete vettem hasznalatba. A vetel oka: magas uzamanyagarak...
elso tankolasra (50km Budapest) 480 palya 120-l 5,83 liter/100km(tankolas alapjan). Hmm hat keveset nem fogyaszt legalabbis ha hasznalja az ember. vmivel talan kevesebb lesz, de szerintem nem sokkal.
Varosban veri a benzineseket fogyasztasban es 90-100km/h-ig is takarekosnak tunik trip-computer alapjan es varosban kicsi fordulekony es relativ dinamikus.
A 145 Nm-revel nyomatekosabbnak remeltem, de mivel dizelt nem illik szetporgetni igy nem erzodik olyan erosnek.
Varosban jo(nak tunik), autopalyan vizsont faraszto. Sokkal jobban elfaradtam benne mint a Golf 1-ben. ulespocizio magas(varosban jo, hosszutavon szeirntem nem), es nem lehet a jobb labat letamasztani a gazpedalt nyomasakor oldalra igy faraszto a hosszutavu vezetes, de varosban elonyos is lehet hogy jobbra tobb hely van, mert Corsa C-nel beakad az ember cipoje a fekpedal es a kozepkonzol koze ha nem ugyes az ember.
motorter telepakolva :-(( de hat kis kocsi sok mindennel (turbo, kozteshuto, klima, CR pumpa). Csodak nincsenek. ha ezt mind egy ekkora helyre kell pakolni akkor zsufolt lesz. Ha egyszer vmi elromlik... (akkor eladom...)
Vettem volna 1,9tdi B4 Passat limuzint ha nem lett volna mind egy romhalmaz...
2006.11.08
azota mar 6100km van benne es 175/70 R13 teligumi rajta.
fogyasztas 5,1(gyorsforgalmi+palya keverve) es 6,6(palya 140-nel) kozott. Bp. 5,5-5,6
ja es viszi az oraszerinti 190-t (180 fordulatszambol szamolva), persze csak lejton lefele, de ott reprodukalhatoan.
120-nal emelkedon folfele viszont mar nem gyorsul
a valto melegen(huzamosabb varosi kozlekedes) recseg!!!
- rukverc durvan. elotte 1-s kell rakni
- 2-s gyors valtaskor
(- eroltetve a 3-s, de azt csak egyszer gyorsulasin sikerult)
szelvedo parasodik/ott. parasodasgatlo spray reszben megoldotta, de nem az igazi. lehet hogy egy alapos ablakpucolas+ujra spray megoldana, de kerem uj kocsi! ilyen gondom idaig nem volt mas kocsival(de ez legyen a legnagyobb gondom)
A gyari Blaupunkt radio hasznalata nem tul felhasznalobarat. Idaig nem tudtam rajonni hogy hogyan lehet az alaphangerot erosebbre allitani. minden ujra bekapcsolasnal egy eloreprogramozott hangerovel szolal meg. Biztos be lehet allitani (vhogy) (valoszinu hasonloan mint az ericcson GH 197 hangerejet)
-fogyasztas erosen allandosulni tunik 6 liternel
UPDATE:
- viszi oraszerint a 200-t is lejton lefele
- atlaban 4 szemellyel palyan jarok vele
Hibalista
- meg uj - - 2007.06.15 22600 - a biztonsagi öv nem huzodik vissza es kihuzni sem lehet -> gariba megcsinaltak - - 2007.06.23 - a kocsi osszetort - - 2009.01.22 - 53900 - -izzitas nem jo. Hogy a balesetben elhajlott izzitogyertyak, vagy mas okozza nem tudom. -15C-ban is 3-4 inditasra beindult. 0C kornyken 6-7 mp-ig kell inditozni - - 2010.05.15. - legtomegmero szakado esoben koszos legszurovel megtett autopalya szakaszon meghalt
Ide hordtam szervizbe
Fiat Szabo Érd
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 4 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 115800 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | golf 1 | Következő autója? | W204 T-Modell om651 biturboval (azaz kombi C250cdi) |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.2/10) |
