Szuper furgon, de olasz minőség!
Szöveges ítélet
2db 1,3 Van haszonjárművet 2005-től használjuk. Kényelme és teljesítménye alapján szeretjük. Vezetni super, igazi élményautó. Fogyasztása 4,5-5l/100km, miközben veri az 1,4 benzineseket. Remek városi jószág. 3 év alatt az egyikbe 70ekm-t a másikba 40ekm-t tettünk.
Negatívumok: A térdet nyomja a középkonzol. Könnyen párásodik, szellőzést folyamatosan babrálni kell. Télen nehezen melegszik a motor.
Tipus Hibák: Féltengely olajfolyás, mert kelet-európába jó az olcsobbik csapágy és a konstrukció hibás váltóház. Szerviz bevalotta, hogy ezer km után minden kocsiban szivárog. A szakszerűség jegyében vegyél új kipufogó csonkot és új váltót: 500eFt. Házilag, SKF csapággyal és némi leleménnyel 35 eft-anyag költséggel mindkét oldali féltengely csapágy cserélve. Persze mindkét kocsin. Na jó, a munka nem lakótelepi konyhába való átlag szint.
Generátorház repedés tócsábahajtás után, közismert konstrukciós hiba(vas-alu eltérő hőtágulása). 70eFt alkatrészár.
2008: világít a motor elektronika lámpa: szerviz szerint elektronika csere (500eFt) kell.
Remek kis autó, vezetni jó. A szerviz igény sok és bosszantó.
Kollegám szerint ez volt az első és az utolsó FIATunk. A kedvező fogyasztás nem kompenzálja a szerviz igényt. Ha nem tudnánk házilag javítani, sírva fakadnánk a költségek láttán.
Hibalista
- bal féltengely olaj szivárgás
- fűtés bowden
- lámpa-irányjelző kapcsoló
- motor hömérséklet érzékelő
- vezérlő elektronika
- generátor ház repedés
Ide hordtam szervizbe
házilag javítva
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | L200 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.8/10) |
