A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Panda (2003)

Panda 1.3 JTD MultiJet 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Panda-Csöki Boborján

Szöveges ítélet

Mikor új autó választására került sor, több típus után (Manta, Punto, Brava) lassan körvonalazódott bennem, hogy mégis milyen autó lenne az ami megfelelne arra amire egy autót használok. Dízel autó volt a célpont.

Mivel gyakorlatilag csak a városban használom az autót ezért nem kellett ismét egy nagy autó mint a Brava, fontos volt, hogy jól lehessen vele lavírozni a forgalomban, cél volt ugye, hogy dízel legyen, 2ember kényelmesen, de ha 4en megyünk akkor is elférjünk benne, olcsó legyen fenttartani, de mégis jól nézzen ki.

Így jött a képbe a Panda ötlete, találtam is egyet 5000kmel, de leszaggatták a futóművét, ezért relatíve olcsón is hozzá tudtam jutni, gyakorlatilag egy hasonló autó árának háromnegyedéből a talpán állt.
De ez egy Actual felszereltségű volt, kompromisszumot kellett kötni az előzőekhez képest alacsonyabb felszereltséggel, ugyan fordulatszámmérő, ajtókárpit(nem szövet hanem műanyag) nem volt benne, de riasztó kp-i zár, elektromos ablakok, klíma jutott bele valamilyen csoda folytán.
Utólag egyáltalán nem bántam meg, szépen lassan minden hiányzó kényelmi extrát utólag megszereztem bele.

Az autó nagyon jól fordul, nincsenek nagy túlnyúlásai a kerekek gyakorlatilag az autó 4 sarkán vannak ezért parkolni nagyon könnyű vele, nagyon lehet érezni az autó elejét, végét. Az ember magasan ül, jól kilátni minden irányban, a műszerfal átlátható minden kezelőszerv ott van ahol az ember keresné.

A váltó elhelyezéséről megoszlanak a vélemények, nekem nagyon kényelmes, rövid úton, gyorsan lehet váltani. Az elhelyezés okozta vastag váltóbox miatt a nagyon "tökösen" terpeszben ülők kényelmetlenül érezhetik magukat, mert ez esetben a térdük hozzáér ehhez a boxhoz, de igazából ez csak megszokás kérdése.

Az ülések hosszú távon is kényelmesek, az oldaltarásuk nem sportos, de még egyszer sem estem be a két ülés közé.
Nekem a 4 fix fejtámlás változat van, ezek gumiból vannak, mivel nem állíthatóak a magasaknak kényelmetlen lehet.

Az autóban használt műanyagok.... Hát ez egy kényes pontja az autónak, én úgy álltam hozzá, hogy ennyi pénzért amennyibe egy ilyen autó kerül tökéletes, kopogósak, nem túl szép színűek, de a pozitívuma, hogy könnyen tisztítható és NEM ZÖRÖG! Az összeszerelési minőség rendkívül jó, nem kotyog, nem lóg rajta semmi még 36000km után sem.

A futóműve jó, gyári helyzetben kicsikét magas, nagy sebességnél billegős, de az úthibákon nem akar szétesni az autó, igen jól veszi az akadályokat.

A motor az zseniális, pont elég egy ilyen méretű autóba, nagyon kellemesen viszi a kasztnit, nagyon dinamikusan lehet vele közlekedni, ugyan az Mjet motort szokni kell ugyanis amíg meg nem jön a turbónyomás addig nincs túl sok teljesítmény, viszont 1700tól elég erőset ránt és meg sem áll 3700ig.
Ha valakit zavar ez az éles lépcső egy rendes chippelés megoldja ezt a gondot és a lóerőre is jótékony hatással van. 70le és 145nm-t tud alapból ebből lesz 93le és 201nm. Így az autónak az erősebb 1.6osok csak az ellenfelek, meg a vw tdi-k. A fogyasztás vagy 1l-el kevesebb lesz. Bátran meg lehet keresni az ATC csapatát www.atc.hu -t nagyon megéri!

Mivel az előző gazda sikeresen az első lökhárítót is eltörte, szereztem az autóra egy komplett 100HP karosszéria szettet, így sokkal dögösebb a panda szolid formáihoz képest, az úttartást egy 65/55mm-es ültetőrugószett teszi sokkal sportosabbá, és egy 7x15ös kerékgarnitúra 195/50es gumikkal teszi fel az i-re a pontot ezzel a konfigurációval a billegés teljesen megszűnik, a hasmagasság viszont 5cm lesz.

Aki hasonló szempontokat tart fontosnak egy autónál, bátran válassza a Pandát, garantáltan nem fog benne csalódni!

Hibalista

- Az előző gazdája összetörte, azóta semmi..

Ide hordtam szervizbe

Csiki-Bege Autoplaza immáron 4éve 100%ig megbízom bennük.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 5000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 31000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? Brava Következő autója? FIAT/Alfa Romeo
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Panda 2003 (2003 - 2012)

További ítéletek (101 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)