A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Panda (2003)

Panda 1,3 mjet 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Kicsi, kemény és a világból kimegy

Szöveges ítélet

Egy 2 literes Daewoo Leganzára cseréltem be, mert a feleségem nem tudott vele közlekedni. Nagy volt illetve télen kb 15 litert is elfogyasztott benzinből. Megláttuk és megszrttük. A váltója egyedi, mint a kisbuszoknak magasan a műszerfalhoz építve van. Tökéletesen kapcsol, nem lötyög, nem nehéz, csukott szemmel is váltható. A kuplungja nőiesen könnyű. A fék szerintem nagyon jó, az ABS jól dolgozik, még jeges úton is. Ami tetszik benne, hogy én 180 cm magas vagyok, de az első ülésen még kb 15 cm hely marad a fejem felett, kényelmesen be lehet állítani az ülést és még hosszú távon sme kényelmetlenebb, mint más luxus autóban. A jobb térdnek a kormánynál kevés hely van, de legalább meg lehet támasztani a váltó melletti burkolatnál.
A csomagtartója növelhető, ha a hátsó ülést előr buktatjuk. Ekkor egy nagyobb bevásárlást is meg lehet vele oldani. Pl. laminált parkettát is vittem benne 25 nm-ert.
A motorja nagyon erős. Egy 1,7-es Opel dizel elbújhat mellette. Erős, gyors és prögős, 100 km/h ig halk, utána kissé hangos, de szerintem pont jó. Amúgy sem érdemes hajtni mint a bolond semmivel sem.
A fogyasztáa télen városban 4,5 liter, de 90-100-as tempóval országúton 100 km-n "3,14" litert tankoltam rá két személlyel. Ez így igaz, az első próba utunkon mértük, és levegőt sme kaptunk a feleségemmel, hogy ilyen létezik. Ha pörgetik, akkor persze többet is eszik, de ennyivel garantáltan el tud meni, ha kímélik.
A hátránya, hogy nincs szivargyújtója, a csomagtartó kulccsal nyílik. És ennyi. Más roszat ha akarnék sem tudnék írni róla.
Egyszerűen tökéletes városi autónak is. Csak ajánlani tudom. Ne zörg, nem a régi olaszos silány termék, hanem egy frankón megépített kisfenntartású megbízható jármű. Olajat 30.000 km után kell benne cserélni, ami nem rossz arány. A család kedvence, biztos vagyok benne, hogy még évekig meg lesz.

Hibalista

- 12.000 km-nél ki kellett cserélni a komplett kuplung szerkezetet. A szervízben közlték, ez sajnos tipus hiba, ugyanis a kuplung tárcsa silány gyári minőségű. Garanciába 3 napon belül kicserélték, minen zokszó nélkül. Azóta (23.000 km) tökéletes. Más hiba "nem volt vele".

Ide hordtam szervizbe

A nyíregyházi Autómary ben javíttattam, a kuplung miatt. Más okom nem volt oda vinni. A műhelyvezetők udvariasak, segítőkészek, csak dícsérni tudom őket. A szerelők is normálisak. (ja nem kellett de a szerelőnek jeleztem, hogy a kesztyűtartóban hagytam 1 ezrest, hogy úgy javítsa, mintha a sajátja lenne). Szerintem megérte.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 740
Megbízhatóság (10) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? Leganza Következő autója? Fiat Bravo 1,4 16V
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Panda 2003 (2003 - 2012)

További ítéletek (101 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)