Kék villám
Szöveges ítélet
Nos, amikor elösször láttam, kicsit idegenkedtem tőle, amikor elösször bele ültem, meglepődtem, végül megvettem.
A tények:
Eleinte volt rumlim a váltással, kissé bólogatósra sikerült, de hamar meg lehet szokni, 3000 km-ig óvatos duhajként vezetgettem, azóta dinamikusan. Anno a reklámban jól mondták, hogy egy rakéta. Remek gyorsulása van, mozgékony, a városi dugókban gyönyörüen lehet vele lavírozni, és autópályán is jól teljesít. A motor gondolkodás nélkül reagál a gázadásra, a váltó pontos, precíz (bár itt meg kell jegyezzem, hogy kellemetlenül érintett, hogy a hátramenet nem szinkronos, emiatt eleinte recsegős volt), a menetzajból szinte alig hallani valamit, a motort meg egyáltalán nem hallom. Sokszor előfordul hosszú úton, hogy 80-100-as tempónál elfelejtem az 5. fokozatot.
Ültek már benne 5-en is, kényelmesen, de inkább melóra használom, s gyakorlatilag egy komplett szervíz készlet elfér benne, ha ügyesen rakom meg a hátulját.
Összegezve: Kicsi és mégis tágas, kényelmes, gyors, és szeretni való kis autó!
Hibalista
- -Vízpumpa csere 22 000 km-nél,
- -Turbónyomásszabályzó csere 34 000 km-nél,
- -tengelykapcsoló szett csere 46 000 km-nél, igaz ez mind garanciában.
Ide hordtam szervizbe
Csiki Bege Auto Plaza
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Néro M5
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 475000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 47500 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | lada | Következő autója? | még gondolkodom |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
