Fürge zöld alma
Szöveges ítélet
Ezt a jószágot testvéremnek vettük még 2004-ben. Egy évre rá tesóm elkötözött és fater kezdte használni. Legelőször Suzukit néztünk, de arról azt mondták hogy papír autó, meg iesmi. inkább hagytuk. Így hát felkerekedtünk és elmentünk egy gyöngyösi fiat-márkakereskedésbe ahol megláttuk ezt a darabot, nagyon megteccett nekünk. Ez a példány egy tesztautó volt. Megvételekor kb 600 km-volt benne. sokan kritizálták a szine miatt(almazöld). Elég feltünő jelenség azt meg kell hagyni. Ha jött szembe velünk egy másik példány ien színben, mindig köszöntünk egymásnak a tulajdonosával. Maga a műszaki tartalom ami az autót jellemzi nem rossz. Az 1,2 motor elég jól vitte az autót. A váltó nem volt rossz bár néha szidtam az édesanyját aki megtervezte, mert elég nehezen akarta venni az egyeset és hátra menetet. Volt sajna oan is hogy alacsony sebességnél rázott az autó amikor elindultam. Az elektronikai hiba, olasz mivolta ellenére nem igazán volt. Illetve egy mégis. A csomiajtó kapcsolója elromlott ezért, bár az autó nyitva volt a hátsó ajtót mégsem lehetett felnyitni, vagy csak a kulcsot elfordítva vagy a távvezérlőkéjén lévő csomiajtó gombot megnyomva. Ja meg még annyi hogy egy évben kéccer kellett első szélvédőt cseréltetni kavics felverődés miatt. Összeségében szerettem ezt az autót. Nagyon szép emlékek fűznek. (A hozzászólás írásának pillantában már egy Fiat Lineánk van. majd arról is írok.)
Hibalista
- hátsó ajtó mikro kapcsolója megadta magát, fűtés és ventilátor kapcsoló megvilágítás valószínűleg kontakthibás lett
Ide hordtam szervizbe
Gyóni és Kovács
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 600 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 135000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
