Fekete rettenet, de kedvelem!
Szöveges ítélet
Szögezzük le, nem én vettem, hanem az asszony.
Igazából a mai napig nem tudom megmondani, mit szeretek benne.
Design: legyünk őszinték, idomított cerkófmajmok is tudnak jobbat egy feltörekvő afrikai autógyár tervezőirodájában.
Teljesítmény: 1100 köbcenti városban oké, de a városon kívül is van élet.
Belső: najó, ebbe nehéz belekötni. Ez egy pici autó pici lábterekkel, ülésekkel és elvárásokkal. Nekem a kopogós műanyag annyit tesz, hogy nem sajnálom a dörzsivel és a flakonba zárt maximális zsíroldóerővel takarítani, hogy legalább esztétikus legyen. A váltó rettenet jó, úgy ahogy van, legyen szó akár a helyéről vagy a minőségéről. Ez egy pontos, kényelmes, kellemes váltó, amit nem lehet nem sportosan kapcsolgatni.
Extrák, kényelem: az ülések megfelelő oldaltartást biztosítanak szigszalaggal odafixált hat éveseknek, de legalább rohadt nehéz takarítani a lengyel textilipar szégyenének számító, már a kommunizmus ideje alatt is cikizett, csak természetellenes műanyagokkal operáló kárpitot. A hifi utólagos szabványhifi, a gyár tévedésből egész jó hangszórókkal látta el mind a négy ajtót. Van állítható magasságú kormány, amit azért nem szeretek, mert az asszony mindig leteszi legalulra. A "műszeregység" autóba elég, az Orion űrhajóhoz kevés: nincs csaptelep, de még fordulatszámmérő sem. Van ugyan kijelző a sebességmérő alatt, de az összkilométer, tankolásnállenulázottkilométer és az óra funkciókon kívül nem bírható rá másra. Még egy rohadt tetriszre sem.
Akkor jönnének azok a dolgok, amiket nagyon kedvelek, illetve azok, melyeket nem annyira. Ha megy az első ablaktörlő és beteszem hátramenetbe a váltót, automatikusan törli a hátsó ablakot. Nincs majrévas az anyósülésnél. Nincs csomagtér (legyen inkább csomagtálca) világítás. A kalaptartót nem hajtja fel és le automatikusan semmi. Van tetőkorlát. Nőgyógyász diploma és 2 év tapasztalat kell egy izzócseréhez elől. Szinte nincs parkolóhely, ahova ne tudnám berakni, ha nem állt oda egy pofátlan Smart időközben. Ha leveszem a gyújtást, kikapcsolja a lámpát is. Olcsók a 155/80 R13-as abroncsok.
És imádom az egészet úgy ahogy van.
Hibalista
- Volt egy bal első lengéscsillapító, meg egy jobb oldali villanyablak mechanika. Ez utóbbiról tudom, hogy nem a gyár hibája.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 62000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Fiat Panda 100HP - vagy valami rendeset :) |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
