Bogárgyilkos
Szöveges ítélet
Végre megvan.
A múltkor megkértem a feleségem, hogy rendeljen egyet, de rábeszélték egy unalmas belsejű punto-ra. Az végülis hamar felborult, úgyhogy helyette most már Panda lett végre. Chiptuninggal 90LE-lett, és hát jól megy, keveset fogyaszt és szétüthetetlen. Az egész autó nagyon jó, kiforrott minőség benyomását kelti.
A múltkor összeszámoltam és kiderült, hogy ez a 12. autóm, mindenféle volt előtte, de ezt lehet a legjobban szeretni. Mindenki aki kipróbálja mosolyogva száll ki belőle.
Ha valaki képes rá, hogy a záróvonalat, közlekedési lámpákat, táblákat hozzám hasonlóan csak tájékoztató jellegű információknak tekintse akkor a Pandával megnyílik előtte egy új világ: egysávos autópálya lehajtón vagy felhajtón simán lehet vele előzni, elfér az előttem haladó és a szembe jövő autó között akár a lánchídon is, a járdák is használhatóak útként.
Az autóval nincsenek parkolási gondok, nem is kell vele parkolni, ezt csak úgy ott kell hagyni valahol: egy tábla mellett, a járdán, vagy a fal mellett mint egy biciklit. Olyan keskeny is mint egy bicikli, úgyhogy gondolom a jávorszarvas teszten nem nagyon villogna. Tényleg, miért pont jávorszarvas teszt? Mintha csak azokat kellene kerülgetni az utakon. Max rajzfilmen lehet találkozni velük.
A motor chiptuninggal az igazi. Az csak egy dolog, hogy 186-al megy, de nagyon jól gyorsul is és nem csak városban, hanem a pályán is. 150-től is rendesen gyorsít felfelé. Egyszerűen nem lehet vele normálisan menni, az M0-n a sebességellenőrő táblánál 170 a rekordom vele. A gond csak az, hogy autópályán hiába érek vele utol 130-al araszoló autókat a belső sávból akkor nehéz levillogni őket, ha belenéznek a tükörbe nem nagyon ilyednek meg a látványtól, le kell onnan rimánkodni őket. Egy kicsit fárasztó, hogy ilyenkor sokan inkább gyorsítanak, nehogy már a 15 milliós landcruisert lenyomja egy panda, de azért 180 körül már sokan meggondolják magukat, főleg ha nézik a pillanatnyi fogyasztásmérőt. Ennek bezzeg az átlagfogyija nagyon ritkán éri el a 6-ot, de akkor már rendesen hajtani kell: 4-esben 130-ig, utána 5-ösben 150-160 utazótempó. Ilyenkor azért már nem sok úttartása marad a vékony kis gumiknak, de még mindig sokkal jobb, mint egy thalia.
A belső teret illetően sokan szűknek tartják, szerintem meg nagyon jól beállítható vele a vezetési pozíció. A kormány egy kicsit lapos, de az unalmas autópálya utakon legalább pont jó szögben tartja az újságot az olvasáshoz. A kormánykerék alja nagyon jól irányítható lábbal, így a vezetéshez nem muszáj kezet használni, nyugodtan lehet 2 kézzel fogni a hamburgert.
csb
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Fiat Automary Nyíregyháza
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Punto III | Következő autója? | valamilyen Fiat |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.9/10) |
