A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Panda (2003)

Panda 1.2 8v Dynamic 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

AgresSzív

Szöveges ítélet

Az autót mindenfajta márka iránti elkötelezettség nélkül vettem, miután elhatároztam, hogy új autó vásárlására adom a fejemet. A reklámszlogen kellemesen retardált mivolta szórakoztató volt, a keresked? hozzáállása kritikán aluli, nyílvánvalóan nem a kisautó hozta meg neki a jutalékot. Viszont az autó nagyon meggy?z? volt els? látásra. Az els? kapocs köztem és közte egy hang volt: az ajtó csukódás hangja. Mivel nemrég jártam VW szalonban, ismer?s volt ez a tompa, germanoid puffanás, viszont nem hittem volna, hogy pont egy olasz, teljesen alap Panda fog megtréfálni ilyen élménnyel, szóval akkurátusan leellen?riztem az összes ajtót és arcomra széles vigyor ült ki: itt valami nem stimmel. Aztán beleültem és az érzés folytatódott. Nem vagyok kisdarab ember (174 cm, 94kg), de nekem nagyon passzolnak az ülések a középkonzol a maga ?rhajó hangulatával pedig kifejezetten remekbeszabott. Természetesen ezek után jött a mustra további "szakavatott" része: kapcsoló kattintgatás, rádió tekerés, ülés állítás, motor nézés, keszty?tartózás és csomagtartózás. Az utóbbi kett? nem volt meggy?z? és a mai napig sem az. A keszty?tartó kifejezetten KGST benyomást kelt, valószín?leg a magyar piacon kialakult passzív autós élményekre alapozva készítette így a gyár, hogy legyen egy kis Skoda 105S flashback-ünk. Hát ez be is jött. A csomagtartó els? látásra szkeptikussá tett, de ekkor már a küls? megjelenés hatása alá kerültem. Vanília sárgát választottam és mutattak is egy ilyen autót a szervízben. Azonnal eld?lt a választás. Nagyszer?ek a vonalak, igazi pimasz küls?, mondhatni a legnagyobb "pofájú" kisautó amit mostanában látni. Ez bejött. Az enteri?r a passzoló sárga üléshuzattal és a gyári cd-s magnóval (15K felár...) szintén gusztusos. Az anyagok gyatrák, de semmi nem zörög. Ezt, hogy hozták össze? Nem tudom, de amíg faterom majd egy millió forinttal drágább Yaris-a zörög, addíg nem is érdekel.
Szóval nem volt más hátra: próbaút és közvetlen utána papírozás, el?leg befizetése, aztán pár héttel kés?bb lehúzott ablakkal krúzolás. Márpedig az azóta levezetett 17000 kilométer alapján a vezetési élményre a "cruising" a legjobb kifejezés. Nem vagyok egy vastag talpú ember, minimális lendülettel vezetek és ehhez az autó több mint ideális. A szervókormány, a váltó, a fékek, de még a lengéscsillapítás is élményszámba megy, egyszer?en öröm vezeti a kis rohadékot. A motor meg pazar. Nekem vegyes forgalomban nyárom 5,7 literes fogyasztás produkál és nem köhög, nem akar lefulladni soha. No meg persze csendes! Több ismer?söm elkövette azt a fatális tévedést, hogy a járó motorra ráindítózott, mert azt hitte nem jár...
Dinamika szempontból városban sikeresen fel lehet venni a közlekedés ritmusát, a 8 szelepes motor alulról húz ezért rendesen ki lehet gyorsítani olyan helyzetekben ahol ez szükséges. Országúton elfogadható, autópályán éppenhogy elég a sebesség, de ha nem kapkodunk, nagyon kellemesen el lehet lavírozni. 100-120-ig alig van zaj, utána már a menetszél hangosodik.
Bels? mértekr?l annyit, hogy aikido bemutatóra 5 f? plussz csomag simán elfért és a Budapest-Pécs távolság abszolválható volt, még ha nem is fejedelmi kényelemben.

Pár szót a nemszeretem dolgokról:

- virsli gumi. no comment
- parkolásnál szokni kell az autó terjedelmét, mert belülr?l sokkal nagyobbnak érezni mint kívülr?l. Gyakorlat teszi a mestert.
- lehajtható ülés. Komolytalan, gagyi megoldás. De kit zavar?

Összességében: valószín?leg nem a legjobb a piacon, de nagyon szerethet?, sokoldalú és vidám autó, határozott személyiséggel. Ja és a Panda társtulajdonosok integetnek az úton :)))

Hibalista

- Az autót egy hónapos korában sikerült megtörni, egy furgon befordult elém - nem adva meg az els?bbséget - és csúnyán összegy?rte az elejét. Ezek után az M5 szervízbe vittem, ahol egy hét alatt készen volt kárügyintézéssel együtt. Nagyon szép munka, de jobb lett volna kihagyni.
- M?szaki probléma nem volt az autóval.

Ide hordtam szervizbe

M5 szervíz

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 17000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Escort Következő autója? egyenl?re marad ez
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Panda 2003 (2003 - 2012)

További ítéletek (101 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)