A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Panda (1980-2003)

Panda 1000 CL i.e. 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Rakétahajtású....

Szöveges ítélet

Olaszországi kalandozásom idején tetszett meg a Panda. Félévi keresgélés után találtam rá Győrben egy klassz és szép állapotban lévő hazai példányra, amit még évekkel ezelőtt hoztak be Ausztriából. Egy éve rendszeresen használta az előző tulajdonos. A féket leszámítva, mindent rendben találtam rajta.
A próbaúton tovább mélyültek az érzelmek a Panda felé, de ezt próbáltam palástolni, ugyanis a vételárból alkudni szándékoztam... És igen... egy hét után nyélbeütöttük az üzletet és egy allu´felnis, ´gallytörős´! kis gépsárkány tulajdonosa lettem.
Az átírás nem volt zökkenőmentes, mert a motorszám a röpke 17 év alatt teljesen eltünt, és a Közlekedési Felügyeletnél kellett másik motorszámért kopogtatni. (Ez plusz egy nap sorbanállást és 2300 Ft-ot jelentett.)
Amint nevemre vettem a járgányt, következett az ismeretség elmélyítése. Mentem vele sztrádán, pesti forgalomban, vidéki poros utakon... Elmondhatom, a motor szépen húz és egyenletes a járása. Hidegben előfordult kétszer is már, hogy nem indult csak 8.-10. forgatásra, egyébként viszont egyből beröffen. A sebességmutató szerint 155 nyári gumikkal, 150 téli gumikkal a vége. A váltó jó nagy játékkal egész jól kapcsol. Néha az egyes nehezen kerül a helyére, de az olaj bemelegedése után már nem tapasztalható a probléma.
A futóműve lehetne jobb is. A pesti utakon minden szembejövő kátyúval személyes találkánk lehet az ülésen csücsülve. Parkolni és forgalomban helyezkedni könnyedén lehet vele.
Ja, még nem említettem, hogy ez az Első Autóm. Választásnál szempont volt, a alacsony fentartási költség, a pesti utcán való parkolásnál ne legyen túl kívánatos darab (ez mindig para marad) és az alacsony vételár.
Eddig nem bántam meg semmit...

Hibalista

- A pandacsöki 130 ezer km után kapott két új első teleszkópot és egy hátsó csapágyat. Ezt egy vidéki szerelőnél szereltettem be. Olajcserével együtt 38 ezrerbe került.

Ide hordtam szervizbe

Kerekes Zoli, Balmazújváros

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1989
Kényelem (6) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 129000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? ?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Panda 1980

További ítéletek (40 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)