Hittem az olcsó autózás mítoszában
Szöveges ítélet
Sajnos elszállt az egész sztori, pedig tanulságos lehetne a leendő Panda tulajdonosoknak.
Röviden: az ellenségemnek se kívánnám.
Puha acél, rossz tömítések, öregedő, töredezős műanyagok keserítik meg az ember életét. Pedig az enyém még csak nem is rozsdásodott és 15 évesen vettem 2000-ben. Motorkár, benzintank elfolyás, szivárgások állandóan, fűtésnélküliség télen, drága (tényleg drága!) gyári alkatrészek a nélkülözhetetlen helyeken, stb.
Az ellenségemnek sem kívánnám. Pedig tetszik a formája és városban jó volt vezetni. De igaz a közmondás: az olcsó a drága - és vice versa.
A km költsége a szervízt tekintve 29,9 forint volt 1 év alatt. Ez elképesztően, brutálisan magas, mert a mostani 14 éves A6-osomnak 10 forint. 1 év alatt a TCO (vételárral együtti összköltség) 580 ezer forint volt. 8 éve. Aztán eladtam 220 ezerért. Király, soha jobbat :) Jobb feledni...
Hibalista
- Hengerfejtömítés, főtengelycsapágy, dugattyúgyűrű, kupplung, vízcsövek, fűtéscsap, leömlő, csapágyak, zárak, gyújtáskábelek, benzintank
Ide hordtam szervizbe
3 helyre, lényegtelen. A lényeg az, hogy a legtöbben a típust nem tekintik autónak - lenézik, eszerint veszik komolyan és végeznek munkát - éppen a későbbi Mitsubishinél szembesültem a kontraszttal.
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 178000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 22000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Coupé GT | Következő autója? | Mitsu Lancer 1,5 12V |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.6/10) |
