A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Panda (1980-2003)

Panda 1000 i.e. 4x4 Sisley 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

A mászómax

Szöveges ítélet

Alacsony sajat tomegenek, kicsi kulso mereteinek es egyszeru felepitesu kapcsolhato osszkerekhajtasanak koszonhetoen (Steyr-Daimler-Puch, majd Magna Powertrain) kivaloan lehet vele terepezni es hegyet maszni. Az otfokozatu valto rovid egyessel rendelkezik, sik uton lehet akar 2-kal is indulni. Negy holanccal mely hoban kapaszkodva persze az ember komolyan feszegeti az alul eleg nyomatekszegeny motor hatarait. Ezt erzem a koncepcio leggyengebb pontjanak, egy kicsit komolyabb motor nem artott volna a 4x4-esnek. A gyartas vege fele jott egy 1.2-es, az talan valamivel jobb lehet.
A tank nagyon kicsi, eddig 28 liternel nem birtam tobbet tankolni bele. A vegsebesseg ora szerint 135km/h, a fogyasztas tobbnyire 7-9 liter kozott mozog. A kenyelem nem olyan gyenge mint eredetileg hittem (a Sisley kivitel gazdagabb "felszereltsegu", valamivel az "alapnal" kellemesebb anyagokkal), a futes azert lehetne hatarozottabb. A kormanyero nem nagy, viszont a pedalok kozel vannak egymashoz. Csizmaban nehez a fek erintese nelkul a kupplungpedalt kinyomni.
Az alkatreszarak nem sulyosak: tavaly nyaron elutottem vele egy ozet, a fenyszoro 2750Ft/db (Hella!), a lokharito 2900Ft aron kerult ra (nem bontott, uj alkatreszek!). Ha arra gondolok, hogy ha a masik autommal tortent volna ez a baleset, akkor a Panda be is hozta ezzel az arat.

Ar/terepkepesseg aranyban verhetetlenul jo, viszont egyetlen autonak a csaladban eleg nagy kompromisszum!

Hibalista

- Vezermuszij szakadas mindjart miutan hazahoztam. Persze szerencsere ezen a motoron igy sem ernek ossze a szelepek a dugattyukkal -> uj fogasszij es feszito.
- Csomagterajto zar.
- Hatso biztonsagi ovek "rectractor"-jai elakadtak. Sisley kivitelben sajnos mar nem rendelheto, kb. 70e lenne a normal hatso ov keszlet.
- Egyebkent pedig kulonbozo gumiharangok es tomitesek.

Ide hordtam szervizbe

Egy baratom szervizebe.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1991
Kényelem (3) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 146000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Bogar, de o is megvan Következő autója? Audi Allroad - de azert a Panda sem kerul majd bontoba
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Panda 1980

További ítéletek (40 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)