A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Panda (1980-2003)

Panda 750 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

2 nap szarakodás

Szöveges ítélet

Egy leharcolt Pandáról írok, ezt leírom, még mielőtt elriasztanék valakit attól, hogy ilyen autót vegyen. Összesen 42km-t vezettem. (((a történet valós, de ezzel a kocsival kezdem, ennek rövid a története. Csak tesztjelleggel írom, hogy a népítélet működik-e, mert a multkor írtam egy hosszút képpel, de nem jelent meg, hátha nálam van a hiba)))
Volt egy kispolszkim, ami elromlott. Elvittem az öreg szakihoz csináltatni, akinek volt ez a roncs. Amíg szerelte a kocsimat, ideadta, hogy járjak addig ezzel. Ő nem használta amúgy sem, egy kocsinak meg még jót is tesz, ha nem áll állandóan.
Ám legyen. Irány a benzinkút. Beálltam tankolni, csak kicsit előbbre sikerült állnom, mert a fék nem teljesen jól fogott. Hátrább kellett volna állnom, de valahogy nem igazán akarta venni a hátramenetet. Egyszer csak horkant egyet a váltó, és beugrott 1-esbe. Jó, kiszállok, hátratolom manuálisan. Tankolok. 2500Ft-ért. Sikerül.
Indulok, 1-es, 2-es... nem megy kettesbe... hármasba se. A 4-es beveszi, de ez már sok volt neki. 1-esben visszaviszem a szakihoz, mondom neki, hogy valami gond van a váltójával. Kb 5 percig molyolt rajta, innentől jó lett, a rudazattal volt valami.
Na jó, akkor járassuk meg. A visszapillantó nem jó irányba nézett, gondoltam, beállítom, de a kezemben maradt.
Mentem vele egy kört, a kedvenc útvonalamon, ez kb. 40km. Valami iszonyat gyenge motorja van. Olyan dombon, ahol egy kispolszki lazán felmegy 4-esbe, ez 2-esben is csak erőlködött. És csak dőlt bele a benzin, mert amit tankoltam bele, az az út végén el is fogyott.
Másnap mentem vele munkába. Városon úgy-ahogy lehet vele menni, a parkolás meg kissé szokatlan volt, kispolszkival egyszerűen csak beálltam, ezzel meg tilitoliznom kellett egy csomót.
Munka után indítózok, egy pöffenés, egy kattanás, aztán semmi. Indítózok, fura hangja van, nem indul, inkább hagyom. Szólok a szakinak, hogy megint gond van az autójával. Megnézi, szakadt a vezérműszíj. Visszavontatjuk hozzá.
Ennyi volt a kalandom a Pandával.
(nem, nem érte meg a pénzét, még azt a 2500 Ft-ot se, amit beletankoltam)

Hibalista

- A 42km-en amin vezettem:
- - Visszapillantó
- - Váltórudazat
- - Vezérműszíj

Ide hordtam szervizbe

A tulajdonosa

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1995
Kényelem (5) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 80000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 15 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Panda 1980

További ítéletek (41 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)