Több mint autó2
Szöveges ítélet
A Több mint autó ítélet folytatása, merthogy nem bírtam visszanavigálni az
eredeti ítéletbe.
228000 km-nél tart a kocsi, komoly baj nem volt, apróságok már jöttek. Elég leharcolttá vált a műszerfal, furcsán ragadós és szöszös a műanyag, nyilván az anyagválasztás gyenge. 220000 körül tönkrement a generátor, ez bontottal lett orvosolva. 227000-nél egyszer csak nem indult, szerencsére csak
egy kábel tört meg, párezerért helyrehozva. Hátsó kilincsek kívül akadnak, becsukáshoz vissza kell tolni őket, ez Fiat-betegség.
Ezeket leszámítva viszont ma is nagy a szerelem, baromi jó vezetni!
/Mindenképpen javítja a Fiatok átlagát, nem gondoltam hogy ennyi km-rel még meglesz, de az elmúlt években nem tudtunk volna értelmesen autót cserélni./
Motorikusan semmi baj, ja elkezdett az olaj folyni, de egy tömítéscserével megoldva, és még nem fogyaszt olajat.
Felmerült az eladása, de sejtelmem sincs, mi lenne az az autó ami nem lenne csalódás ezután. FM forever!
Hibalista
- Elég leharcolttá vált a műszerfal, furcsán ragadós és szöszös a műanyag, nyilván az anyagválasztás gyenge. 220000 körül tönkrement a generátor, ez bontottal lett orvosolva. 227000-nél egyszer csak nem indult, szerencsére csak - egy kábel tört meg, párezerért helyrehozva. Hátsó kilincsek kívül akadnak, becsukáshoz vissza kell tolni őket, ez Fiat-betegség.
Ide hordtam szervizbe
Fiat M0 Fiat Szabó Érd
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 11 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 75000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 153000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 190 | Következő autója? | ???? |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |
