Ránkszabott autó
Szöveges ítélet
Mikor megtudtam, hogy a tervezettnél többen leszünk(ikrek) elkezdtem gondolkodni, milyen autóra lenne szükségünk, nagyra.
Bátyám említette multipla, csak néztem ki a fejemből az meg mi.Elkezdtem kutakodni a neten, rátaláltam, montam nahát ilyen nem lesz az tuti.Aztán egy kereskedésben megláttam egyet, megnéztem, mit veszíthetek.Ahogy belenéztem,utána beleültem, beleszerettem.Teltek a hónapok,kipróbáltam pár leharcoltat, már majdnem feladtam mikor rátaláltam az igazira.
Előtte még hozzátenném 6 személy, két nagy gyerekülés, két magasító + ikerbabakocsi, 2000-es luxszusbiztosítási határ,alacsony fogyasztás + alapextrák mint légzsákok, szervokormány + állíthatóság, klíma...stb. Jó ár érték arány akárhogy számoltam, mindíg a Multipla jöt ki.
Szval megvettük.Szétolvastam az agyam az autóról megnéztem az összes fellelhető videót, és van egy szakkör ami nagyon tökéletes képet ad az autóról.
Itt találtam a hibalistán, mint gyári hiba, a generátor rossz elhelyezkedése miatti repedés lehetőséget.
Elvittem villamossági szervizbe, hát persze,hogy repedt a generátor, szerencsére javítható 20e-ből megúsztam.
A vásárlás előtt rátaláltam a fórumra ahol a hű, segítőkész és fanatikus multisok csevegnek (közel 50 ember, napi szinten kevesebb) ki, mit, milyet vesz. olaj, alkatrész...stb. Nagyonsok kérdésre kaptam választ.
Később egy multistárs szenvedése megindított egy pucolásra, ami hamar végetért, nem mertem a tankról az ac leszorítót lebrehálni, de kitette a frissen pucolt üzemanyagrendszer diagnosztikai gépen mért adatait fénykép formában a fórumra.
Ezekkel az adatokkal megtámadtam a szervizt, az adatok nagyjából ugyanazok voltak. Megnyugodtam addíg a pontig, amíg megkérdeztem a szerelőt mi az a km óraállás, ami minden menüpontban ott vigyorog a monitor alján. A válasz hát a km-futás becsukattam vele az ajtót, hogy a műszerfalon megtekinthesse mi van az órában a különbség majd 80ekm, egy ideig letört voltam, hónapok múlva visszavinni és megkérdezni, akkor most mi van? nem volt idegem hozzá.Azonnali vezérléscsere és egy korán nyitó termosztátcsere beiktatódott, nem várt költségként.A lényeg az autó tökéletesen működik teszi a dolgát, amire kitalálták, megtervezték arra tökéletes, nem lehet ezt ragozni jó és kész.
Minden kézreál, elöl minden állítható, ahogy nekem épp hogyan.Egyszer nagyonferdén parkoltam, utána egy ideig alacsony motorolajszintet jelzett 16ekm után rátöltöttem 4dl olajt, és csurig van a pálca szerint, lehet nem is kellett volna.
Csak ismételni tudom magam, az autó tökéletes a hatfős családunknak, nekünk lett kitalálva. Kényelmesen elférünk benne, ki-beszállás könnyű még középre is, ha szélről nem szál ki senki, akkor is. Menettulajdonságok szuperek, meglepően nagyonjó a kanyarokban nagysebességnél.Alváz bazimerev.
Nagycsaládosoknak csak ajánlani tudom, ez tényleg családi egyterű.
Azóta is megy, teszi a dolgát. Kopó alkatrészek cseréje, hátsó lengőkar csapágyak, féktárcsa.Egr pucolgatás, ez egy rettentő szar alkatrész, hamar koszolódik, kiszerelése a hozzáférhetősége miatt tovább tart, mint maga a pucolás.
Hibalista
- Generátorepedés: anyag, pucolás, szénkefék ,csapágyak cseréje + munkadíj 20000FT - Generátor szabadonfutó: anyag, csapágyak újra mert kinyírta azokat is + munkadíj 23000FT - Termosztát 16000FT - kötelező vezérléscsere, olaj és a többi szűrők, görgők - hátsó lengőkar csapágyak 20000Ft - egr szelep használt 10000Ft
Ide hordtam szervizbe
BI-GI
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
P Laci
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 176000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Wagonr+ | Következő autója? | Marad |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.1/10) |
