Guruló kredenc
Szöveges ítélet
Az idén februárban vettem meg, tudva-tudván, hogy országjáró túrára kell mennem munka ügyben és már nem akartam a régi Seattal nekifutni. Régóta készültem a merényletre, évekkel ezelőtt kinéztem az autót csak nem volt elég pénzem. Mostanra megérett a helyzet, benzineseket is néztem, de az ismerősök azt mondták: Ha meghülyültem legálabb ne legyen drága a fenntartás...
Amikor meglett rögtön tudtam, hogy egy hosszú szerelem kezdődik. Ez egy olyan érzés, amit utoljára a Citroen BX-ben éreztem. Csak ez sokkal jobb... A színe mélytürkizkék, ez kredencben jó, de kocsiban kissé egyedi. De ilyen az egész, ha lúd, legyen kövér...
A motor tökéletes. Nem értek igazán hozzá, csak azt tudom, hogy a keresztlányom ballagására 6 felnőtt emberrel ugyanúgy ment, mint amikor egyedül ültem benne. Senki sem panaszkodott, mindenki élvezte az utat.
4 gyerek van, amikor pedig ők töltik ki a teret egyszerűen tökéletes. Külön előny, hogy a két fiú hátul szétültetve nem éri el egymást, ami lényegesen növeli a komfortérzést...
Hibái: Télen hideg, nyáron meleg. A klíma a hátsó sort már nehezen bírja, főleg ha a középső első ülés fel van hajtva.
A futóműve szerintem kizárólag autópályára lett tervezve, padkás parkolás, vagy földút nem létezett még abban az időben. Rendszeresen lekoppantom az elejét, a telekre menet inkább választom a füvet, a szöcskék majd lejönnek maguktól.
Nálam eltört a generátor háza, amit tipushibának mondanak, de utána cserélni kellett a vezetőgörgőket és a szervómotort is fel kellett újítani. Lehet, hogy itt is valamit elnéztek...
Parkolni kicsit nehéz vele, mivel szélesebb mint a többi autó, de megoldható. Esténként amikor kinézek rá az ablakon öröm látni a többi autó között.
Azt gondolom az olaszok sok minden adtak az autógyártásnak. Ferrari, Maserati, és a Multipla. Ez a tökéletes autó.
Hibalista
- Futómű. Teljes gáz volt, nem ismerem az előéletét...
- Generátor, és gyakorlatilag minden ami ami a vezérműszíj környékén van...
Ide hordtam szervizbe
Régi jól bevált maszek, elöször nem fért be az akna fölé, de megoldottuk. Minden más helyen megpróbáltak átverni.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Seat Ibiza | Következő autója? | Multipla Forever |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
