A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Multipla (1999-2004)

Multipla 1,9 JTD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Guruló kredenc

Szöveges ítélet

Az idén februárban vettem meg, tudva-tudván, hogy országjáró túrára kell mennem munka ügyben és már nem akartam a régi Seattal nekifutni. Régóta készültem a merényletre, évekkel ezelőtt kinéztem az autót csak nem volt elég pénzem. Mostanra megérett a helyzet, benzineseket is néztem, de az ismerősök azt mondták: Ha meghülyültem legálabb ne legyen drága a fenntartás...
Amikor meglett rögtön tudtam, hogy egy hosszú szerelem kezdődik. Ez egy olyan érzés, amit utoljára a Citroen BX-ben éreztem. Csak ez sokkal jobb... A színe mélytürkizkék, ez kredencben jó, de kocsiban kissé egyedi. De ilyen az egész, ha lúd, legyen kövér...
A motor tökéletes. Nem értek igazán hozzá, csak azt tudom, hogy a keresztlányom ballagására 6 felnőtt emberrel ugyanúgy ment, mint amikor egyedül ültem benne. Senki sem panaszkodott, mindenki élvezte az utat.
4 gyerek van, amikor pedig ők töltik ki a teret egyszerűen tökéletes. Külön előny, hogy a két fiú hátul szétültetve nem éri el egymást, ami lényegesen növeli a komfortérzést...
Hibái: Télen hideg, nyáron meleg. A klíma a hátsó sort már nehezen bírja, főleg ha a középső első ülés fel van hajtva.
A futóműve szerintem kizárólag autópályára lett tervezve, padkás parkolás, vagy földút nem létezett még abban az időben. Rendszeresen lekoppantom az elejét, a telekre menet inkább választom a füvet, a szöcskék majd lejönnek maguktól.
Nálam eltört a generátor háza, amit tipushibának mondanak, de utána cserélni kellett a vezetőgörgőket és a szervómotort is fel kellett újítani. Lehet, hogy itt is valamit elnéztek...
Parkolni kicsit nehéz vele, mivel szélesebb mint a többi autó, de megoldható. Esténként amikor kinézek rá az ablakon öröm látni a többi autó között.
Azt gondolom az olaszok sok minden adtak az autógyártásnak. Ferrari, Maserati, és a Multipla. Ez a tökéletes autó.

Hibalista

- Futómű. Teljes gáz volt, nem ismerem az előéletét...
- Generátor, és gyakorlatilag minden ami ami a vezérműszíj környékén van...

Ide hordtam szervizbe

Régi jól bevált maszek, elöször nem fért be az akna fölé, de megoldottuk. Minden más helyen megpróbáltak átverni.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2000
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 100000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Seat Ibiza Következő autója? Multipla Forever
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Multipla 1999

További ítéletek (57 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)