A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Multipla (1999-2004)

Multipla 1,9 JTD 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Család barát

Szöveges ítélet

Igazi családi autó! Imádom, hogy sík a padlózata (még a küszöbnél is) és hogy hatalmas a lábtér a hátsó ülések elött, így a gyerekek kényelmesen, mint egy buszban foglalhatják el az üléseiket, nincs elbotlás, nics féloldalazás. Szintén gyerekbarát, illetve inkább apuka barát, hogy a küszöböket teljesen beborították m?anyaggal, nem csak belül, hanem kívül is, így nem fájdul meg a szívem, hogy a gyerekek a homokos lábbelijükkel karcolják ki-beszállásnál a köszöb fényezését. Nagyon ötletes a központi zár, ami egyben gyerekzárként is funkcionál. Nincs külön gomb a m?szer falon, de nem is szükséges, minden erölködés és testkicsavarás nélkül rákönyöklök a zárra ami az amúgy is könyöklöként funkcionáló ajtókárpiton található és az ajtók reteszel?dnek ez a jobb els? ajtónál is így müködik, tehát az asszony is bezárhatja a zárakat, ha neki jut elöbb eszébe. Hátul nem nyithatóak a zárak a kilincs meghúzásával, elöl azonban igen, és így feloldható a hátsó ajtózár is. Egy felnött feltudja húzni a hátsó ajtógombot, ha hátul utazik de egy gyerek ereje már kevés hozzá. De erre nincs szükség mert a vezet? egy rövid kilincs húzással is tudja oldani a központi zárat. Nem kell kiszállni és kiengedni a hátul utazó felnöttet. A bels? világítása szintén meglep?en ötletes, (és akkumulátor barát). Ha az els? ajtókat nyitjuk, akkor el?l gyullad fel a fény, ha a hátsó akkor a hátsó részen, ha az ötödik ajtót akkor a csomagtérben. Ez akkor el?nyös föleg ha a gyerekek elaludtak. A hátsó ülések felett két önállóan kapcsolható tet?lámpa is van, melyek még a visszapillantó tükörben sem zavarják a sofört a vezetésben. Ez igaz az el?l lév? tet?kárpítba épített olvasó lámpára is. A hatalmas ajtóüvegfelülete, ami miatt annyit bántották szegényt, egyszer?en nagyszer?. Tökéletes a kilátás, már a két éves gyerek is kilát a gyereküléséb?l, ezért az utazás számukra is sokkal elviselhet?bb. Az el?z? kocsimnál a négyéves fiamnak csak a fejtet?je látszódott kivülr?l, az ülés magasító ellenére.
Az hogy nem lehet teljesen lehúzni a hátsó ablakokat nekünk csak elöny, mert így nem kell attól tatanom, hogy valamelyik gyerek kihajol, vagy kiteszi a kezeit menet közben. Ez az els? kocsim aminél a menetszél nem vág hátra a gyerekre (kivéve teljes leeresztésnél), illetve a hátsó ablakból sem vág rá a szél a hátul utazóra. Nem hiszem, hogy ezt tervezték volna, de teljesen mindegy a lényeg, hogy nagyon jó ez a tulajdonsága a kaszninak. A m?szerfalon lév? klímatorony is kapott elég negatív kritikát, persze attól aki kívül álló. Aki használta már, az tudja, hogy tet?re írányitva az ottlév? meleg leveg?t olyan tökéletesen keveri össze a klíma hüt?tt leveg?jével, hogy az utasok mindebb?l csak annyit érzékelnek, hogy kellemes h?s van az utastérben. Egyik utasnak sem kell szenvedni attól, hogy esetleg ráfúj a klíma, mint azt tapasztaltam, már egy jó pár fels?bb kategóriás autónál. A kocsinak olyan magasan helyezkedik el az utastere, mint egy terepjárónak. Nagyon jól belátható így a közlekedés, jó messzír?l lehet észlelni ha szükséges sávot váltani. A magason lév? utasok védettebbek egy személyautóval való oldalsó ütközésnél, mert a személyautó orra az ülések alatt ütközne a kaszniba. Nagyon jól fekszi az utat és jó vele kanyarodni. A kerekek a kaszni széleire vannak kitolva és a motor súlypontja elég alacsonyan van ezért szinte egy összkerekes autóként fekszi a kanyart. (Jó ez kicsit túlzás, de tényleg nagyon jól bírja a kanyart venni) A tank 65 literes, egy tankolással 900-1000 km megyünk el, ekkor gyullad fel a tartalék lámpa, ilyenkor még van benne kb.: 5 liter gázolaj. Megnéztünk azóta jópár autót, (combit, egyterüt) de mindig rá kellett jönnünk, hogy túl tökéletes a Multipla és nehéz lenne megválni t?le. A többi kocsi túl sz?k, kicsi üvegfelülettel, alacsony ülés magassággal, stb. Ha a japánok gyártanák biztos a legkelend?bb autó lenne a családosok körében. De annak ellenére, hogy olasz autó igazán nem panaszkodhatok rá, a legnagyobb hidegben is pöcre indult, még egyszer sem hagyott cserben a két év alatt a magas futásteljesítménye ellenére sem. A kopásnak kitett alkatrészek egy Toyotában is is id?vel elkopnak. kikell cserélni és megy minden tovább. Egyetértek az elöttem szólókkal, hogy a világ legjobb autója családi kategóriában. Noha igazából nem volt rá szükségünk, de 20 cm hosszabb lehetne a kaszni a csomagtér javára az még az el?nyére válna. Igaz ezzel a négyméteres kasznival elképzelhetetlen kis helyre lehet beparkolni, amit nehéz lenne más egyter?vel leutánozni.

Hibalista

- stabilizátor szilent, egyébb kopó alkatrészek (fék betét, kuplung, stb.)

Ide hordtam szervizbe

Alfa Szamosi

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 150000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Astra Következő autója? Még megvan, és sokáig meg is lesz
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Multipla 1999

További ítéletek (57 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Ránkszabott autó

Multipla 1,9 jtd - 2001
2011.11.17 60000   4,7

A Multipla jó, a Fiat nem...

Multipla 1.6 ELX - 2003
1999.11.30 190000   3,0

A Tumor... 1,9 JTD 2002.

Multipla 1,9 JTD 110 - 2002
2011.07.01 36000   4,0

A Vursli

Multipla 1.6 - 1999
1999.11.30 40000   4,5

A család kedvence

Multipla 1,6 ELX - 2000
1999.11.30 4000   2,0

A családi autók non plus ultrája

Multipla 1.6ELX - 2000
2014.12.14 80000   4,8

A delfinarcú

Multipla Bipower - 2003
2013.07.26 15000   3,2

A gugoló - ugrani készülő béka

Multipla 1.6 ELX - 2000
2007.11.01 0   1,0

A legcsaládiasabb doboz

Multipla 1,9 JTD - 1998
2014.11.17 13000   -

A legszebb 6 lövetü

Multipla 1,9 JTD - 2002
2009.03.31 50000   3,5

A nagy Ő!

Multipla 1,6 ELX - 1999
1999.11.30 14000   5,0

A szerethető mindenes

Multipla 1,6 ELX - 1999
2009.01.26 12000   -

A tökéletes autó-tudom, hogy nem túl frappáns, de igaz

Multipla JTD - 2000
2007.11.20 80000   2,9

A valaha gyártott legjobb FIAT

Multipla 1.6 - 2004
1999.11.30 78000   3,7

A vályogház

Multipla 1,6b - 2002
2017.09.06 30000   -
1 | 2 | 3 | 4

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)