A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Multipla (1999-2004)

Multipla 1,9 JTD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A legcsaládiasabb doboz

Szöveges ítélet

Hogy is kezdődhetne egy igazi Multiplás történet?

Babucink lett, kellett a hely...
Három gyerek, feleség, anyós - a Wagonban nem fértünk el, kellett a hat személy.

Beütöttem a keresőbe: legalább 6 személyes. A találatok között szinte rögtön szembejött egy ilyen rút kiskacsa. Ez volt az a pillanat, amikor rádöbbentem, hogy már évek óta vágyom egy ilyenre!

Persze sok alternatíva nem volt: Espace (ami szép, de francia), Voyager, néhány lepukkant Tranzit és Transporter...
Mivel kicsinek is kellett lennie (asszony is vezeti és megy a harc a parkolóhelyekért a lakótelepen) ezért nem is nagyon választhattam volna mást.
A dízel egyértelmű volt, ki nem álhatom a benzinmotort. Ilyen vagyok, nekem a traktor az igazi.

A kínálat nem volt valami fényes, igazából szerettem volna 6-700 ezerből kihozni, de nem jött össze.
Tehát komplett fékfelújítás, hűtő, szíjak, görgők, vízpumpa, szűrők, folyadékok, gumik, felnik és már közelítjük is a milliót :(
Pedig egy valósan keveset futott, viszonylag belsőleg is egyben levő osztrákot sikerült kifogni (300eFt). Az mindenesetre érezni rajta, hogy a minősége nem hasonlítható az E34-es BMW-hez...

Én azt gondolom, hogy az autósokat minimum két csoportra lehet osztani: az egyik rajong a dobozautókért, a másik inkább a kombi Passatra szavaz...
Nos, aki az előbbi csoportba tartozik, az szeretni fogja a multit is! Nem véletlen, hogy a Multipla és a WagonR tulajok között jelentős az átfedés Többen vagyunk, akiknek van ez is, az is.
A feleségem is odavan érte, pedig ő eléggé kritikus. Az előző Micrát pl. eleinte csak bottal volt hajlandó piszkálni... pedig az elvileg egy kedves, megbízható NŐI autó (azután nagy nehezen elfogadta, de csak szamuráji hűsége és igénytelensége okán).
A hat egyforma ülés szenzációs találmány! Apa, Anya, Baba - utazunk egy sorban. Nagy megnyugvás ez mindenkinek. A gyerek nem hisztizik, a szülők pedig oda tudnak figyelni rá. Ha több hely kell, pár mozdulattal _kiveszek_(!) 1-2-3 ülést: pillanatok alatt kisteher lesz belőle.
A motor számomra bőven túl erős, viszont hihetetlen takarékos. Szégyen, hogy ez a 6 személyes batár busz életem talán legjobban fogyasztó autója.
A keskeny ülések persze amennyire praktikusak olyan tekintetben, hogy egészen összebújhatunk az asszonnyal, annyival kevésbé kényelmesek egy BMW foteljaihoz képest (persze nyilván az előbbi sokkal fontosabb ;) ). Ami nekem még kellemetlen volt, az a gázpedál -és általában a pedálok - elhelyezése. Olyan szinten kell pipálni a lábammal, hogy pl. az olasz nyaralásunkkat végigkísérte az ebből adódó ínhüvelygyulladásom...
Hasonlóképpen inkább városra termett a kormánymű is: szenzációsan lehet vele parkolni, de az osztrák hegyekben az esős autópályán konkrétan féltem a kanyarokban. Túlszervózott és túl közvetlen. Nekem nem volt meg az a biztonságérzet, ami a BMW-ben sokkal durvább körülmények között is alap.
Ez viszont nyilván nem nagy gond: az év 355 napján nem erre használom, hanem az előbbire...
Összefoglalva tehát életem egyik legszenzációsabb autója, amelyet minden családos embernek szívből tudok ajánlani! Stílusos, praktikus, méretes, erős mégis takarékos - tehát kb. minden amire vágyhatunk!

Hibalista

- Kuplungbowden - járom letört a végéről, kapott egy Nissanost - Fényszóró megvakult - bontott 6eFt, új nem volt sehol - Hűtő - csak elővigyázatosságból, de gyalázatosan nézett ki - 22eFt - Generátor elrepedt, szabadonfutó beállt. Bontott generátor 12eFt, új szabadonfutó 13eFt - Kormáymű gumiharmonika - Kerékcsapágyak, hátsó 15-15eFt (SKF) -

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1998
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 277432
Megbízhatóság (8) Vezetett km 13000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? Micra 1.0 L Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Multipla 1999

További ítéletek (57 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)