H?vös olasz elegáns igásló
Szöveges ítélet
Rossz tulajdonságai még az új autónak is vannak de ezek nem határozzák meg a napjaimat és az autóhoz f?zött viszonyomat.
Hibalista
- Három hónappal a vétel után a központi bordásszíj hajtó tárcsa gumibetét megadta magát, mgette a szíjat is. Tárcsa 42 ezer, szíj: 43 ezer plusz eddig halasztottam a vezérm?szíj cserét is ami mindennel együtt (szíj, feszít? és vezet?görg? valamint vízpumpa, szervízdíj:20000) került 60 ezerbe. Utánna semmi gond, teljesen megbízható volt. M?szakira felkészítés 2005 augusztus: Jobb leng?kar csere, teljes hátsó fék felújítás mert minden gyári volt benne és ekkorra bukott szét, vizsgadíj és egyéb költségek összesen 42 ezer. Azóta semmi probléma nincsen a szokásos olaj és sz?r?cseréket kivéve ez 8000-10000 ezrenként 7-12 ezer forint között mert a gázolaj és polensz?r?t csak minden második alkalommal cserélem. Az autót 1.5 milláért vettem és elégedett vagyok mert egy valóságos igásló. praktikus és nagyon pakolható. Iszonyat mekkora hely van benne. Pl: 4 ember és két szétszedett kerékpár a csomagtartóban + csomagok, teletankolva hegyvidéken változó tempóban 5-6 liter/100km. Tet?csomagtartót még soha nem kellett rakni rá.
- Ajánlom annak aki nagy autót keres és dieselt.
Ide hordtam szervizbe
Saját maszek szerel?m van és sokmindent magam csinálok.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 152000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 28000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző autója? | Tipo 1.9 TD GTD | Következő autója? | FIAT MAREA 1.9 TD HLX exrásabb és fiatalabbat |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
