Fiat, az Olasz ördög
Szöveges ítélet
Kicsit elhanyagolt állapotban vette, sok munkába telt rendbe tenni. Szerencsére motorikusan rendben volt, hibamentes a váltó és kuplung is. Jól kapcsolható sebességváltó, könnyű, nagyon érzékeny kormány. A fék kiváló! Fogyasztása jónak mondható. Hosszabb utakon sem fáradok, kényelmes az ülése.
Hifi szépen szól! (gyári CD-s rádió) A klíma teszi a dolgát, de nagy melegben érdemes a belsőkeringtetésre kapcsolni. Jó az úttartása, de a kormány a legkisebb rezdülésre reagál.
Azért van negatív is; rázós úton karácsonyfa lesz a műszerfalból. Sorra gyulladnak ki a kontroll lámpák. Újraindítás után minden rendben. 100-120 Km-es sebességig elfogadható zajszint az utastérben, e sebesség felett már zajos. Nehéz a hátsó izzók cseréje. (SW) Mondjuk az elsők sem a kedvenc izzó cseréim közé tartoznak. (hol van már a boldog Wartburgos idő)
Összességében megvagyok elégedve vele. Teljesítmény és felszereltség arányában megéri az árát.
Hibalista
- Első tompított fényszórók cseréje, fékek cseréje, elöl-hátul, első lengéscsillapítók cseréje, légzsák kontroll folyamatosan ég, kezdem megszokni.
Ide hordtam szervizbe
1992.-óta (azóta Fiatozok) XX.ker. Fás utca, Muha Mihály és Szabó Ernő szervizébe. Minden autósnak ilyen szervizt kívánok.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 14000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 1,9 TD Tempra | Következő autója? | Stilo 1,9 JTD |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.4/10) |
