A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Linea (2006-2013)

Linea 1.3 multijet 

Az ítélet értékelése
3,0(4 db)

Morgó anyahajó

Szöveges ítélet

Legelőször is le kell szögeznem hogy nem én vagyok az autó tulajdonosa, hanem édesapám, de sajnos mivel ő nem igazán ért a számítógéphez én ragattam billentyűzetet azzal a céllal, hogy megírom ezt az ítéletet. Ezek a saját tapasztaltaim mivel én is tettem bele már pár száz kilométert. Szóval ezt a Fiatot 2007 novemberében vette át a szalonból fater. Nagy várakozás előzte meg mire ténylegesen kézhez vehettük volna. Olyan két hónapot kellet rá várni, mire mienk lett, pedig ott volt a szalonban. Nem is az hogy rendelésre hozták volna. Állandóan volt vmi baj a papírokkal ez nem jött meg, az nem jött. Mikor már tényleg odakerültünk volna, hogy átadják, akkor meg az okmányiroda szerverre fagyott le. Na mind1. De végül is megkaptuk nagy nehezen.
Az autó egy 1.3 multijet dízel motorral szerelt példány. Dynamic felszereltségű. 0km es állapotban hoztuk a szalonból. tudni kell hogy ez előtt egy Fiat Pandánk volt. Ahhoz képest ez egy anyahajó. Meg kell még szokni. Tettem már bele néhány száz kilométert, de parkolás még néha gondot jelent, oan hosszú orra van, meg annyira nem is jól belátható sajna. Na mind1. Térjünk vissza a motorhoz. Az autót ez a kis erőforrás mondjuk, hogy elégségesen húzza. De nem tudom hogy Fiatéknál ezt hogy gondolták, egy 1.3-as motor egy ekkora kaszniba(4.5m)!?Na de végül is megy. Kicsit hangos. Főleg,ha az ember erőteljesen gyorsít, vagy ha már nagy sebességgel halad(130km/h). De télleg oan fura. mintha vmi baja lenne, vagy csak megszokás kérdése. Például volt régebben egy 1.8-as dízel Fordunk
(isten nyugasztalja), annak sosem volt ekkora hangja még 160-nál se. A futómű: na ez például nagyon jo, tapad az úthoz, kényelmes, rossz úton se ráz. Bár most téligumi van rajta 15 colos acélfelnivel, kíváncsi leszek hogy mi lesz majd a 16 colos alufelnivel nyáron. Az utastér nagy, kényelmesen elférünk, a csomagtartó óriási (legalábbis nekünk a pandához képest). A formája nagyon szép az autónak, a szín is jól eltalált. A gyári alufelni gyönyörű. De az összeszerelés minősége, már némi kívánni valót hagy maga után. Még egy két apróság. Bár az autó két hónapos, már most van vele egy két fura dolog. Van olyan hogy,
a központizár távirányítójával eccerűen nem lehet kinyitni az autót, hiába nyomom semmi. A kulccsal persze kilehet. De akkor is, két hónapos autónál iet nem lehetne. Meg még egy tapasztalat. Pont szilveszter napján történt. Ki akartam nyitni csomagtartó ajtót az utastérből(onnan is ki lehet). És eccerűen semmi. Nyomom és nem nyílik. Nem mintha nagy erőfeszítés lenne megnyomni a bicskakulcson lévő gombot, de épp bent ültem és nem reagált. Fain. Szerintem ezekből később még lehetnek bonyodalmak. Az autóban a comment írásakor valószínűleg már több mint 8000 km van. És ez elég gyorsan emelkedni fog mivel fater külföldön dolgozik. Kíváncsi vagyok, hogy későbiekben mit fog produkálni az autó.

Elmentünk nem régiben a márka szervizbe és ott mondták hogy a
a kulccsal valószínűleg aza probléma hogy a közelben lévő mobil adótorony zavarja be. A kulcs átprogramozása - vagy vmi iesmit mondott az emberke - segíthet. Ien esetben vigyük magunkkal pótkulcsot is.

Nem is oan régen sikerült bele mennem egy kátyúba. A gumi leeresztett. Gyorsan kicseréltem a helyszinen a pótkerékre. nem láttam rajta sérülést, ezért reménykedtem, hogy csak lefordult a felniről. Másnap a gumisnál kiderült, hogy gumi nem lyukadt ki, de az acél háló vagy rács ami benne szétszakadt. Úgy hogy a gumi kuka. De nem is az a pláne, hanem hogy oan ritka az abroncs ami rajta van, hogy egyetlen egy gumisnál sem volt, csak rendelésre tudtak hozni másikat. 30.000ft. Szerencsére az alufelninek nem lett semmi baja. Annak 60.000ft darabja.

Hibalista

- eddig még minden működik. de vannak már jelek hogy ez nem sokáig lesz így.

Ide hordtam szervizbe

Még nem igazán kellett szerelőhöz vinni, de az láccik hogy nem lesznek olcsók hozzá a cuccok. multkor megkérdeztük a például vonóhorgot mennyibe kerülne: 44000ft+21000ft szerelés+21000ft vizsga. Vagy ez csak nekem tűnik drágának?

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 23000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Linea 2006 (2007)

További ítéletek (45 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)