A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Linea (2006-2013)

Linea 1,4 T-Jet Emotion 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Maradj ilyen

Szöveges ítélet

Csak pozitív tapasztalataim vannak. Nagyon megy a turbós motorral, hosszú távon kényelmes, ülése nem hátfájdító.
Ha "tele talppal" nyomom lámpától-lámpáig, természetesen fogyaszt, de akkor is elviselhetően.
Fogyasztása:
4 felnőtt Bp-Split-Bp 8,4 l/100 km (130km/h+tempomat)
4 felnőtt, 1 kutya (4 kg) Bp-Köln-Bp 9 l/100 km (általában 140 km/h+tempomat; Németországban párszor cca. 1 órán keresztül 160-180 km/h között és álmosság ellen egy alkalommal (és nagyon jó érzés volt, hogy a németek nagyrésze most előlem ment a külső sávba) kb 30 percig 180-200 km/h) - sőt egy lejtős szakasz végén az óra is kiakadt.
Mindkét hosszabb út hétvégén, éjszaka, csúcsforgalom mentesen zajlott.
Ezek valós értékek, spéci én nem hiszek az 1,6-os, benzines autók városi (Bp csúcsban) 6,5-7 l-es fogyasztásában, sem az autópályán 160-nál 6-ot eszik-ben.
Műszaki problémám eddig nem volt, csendes, zajmentes a kocsiszekrény is, az utastérban semmi ciripelés, nyikorgás.
Mindennap Budapesten járok, igaz általában reggel 7 h előtt és 19 h után, így 8,3 l jelenleg a fogyasztás; igen nyugis, mondhatni szabályos tempóban.
Idén lesz 40 éves a jogosítványom és nem hittem volna, hogy valaha is lesz olasz autóm (Ferrari és Lamborghini sajnos elérhetetlen), bevallom kicsit tartottam is tőle.
Az eddigi hónapok és kilométerek viszont meggyőztek és most már tudom (bízom), hogy jól választottam.
Mindíg új autóval voltak tapasztalataim /Trabant (Szülőké), Skoda S100 (Szüleimé), Lada 1500 (több), Ford Sierra (16 évig és 280 ekm-ig), Skoda Fabia stb./ és soha nem volt igazán rossz autóm, nincs rossz emlékem.
Jelenleg úgy gondolom, hogy ugyanúgy fogom kedvelni, mint az eddigi nagy kedvenceket: a Trabant 601 de Luxe-t (piros tető, króm lökhárítók) azon tanultam vezetni és külön fejezet lenne, hogy hány és milyen utakat tett meg hibamentesen /pl Bp-Ulcinj-Rijeka, Bp-Ahtopol-Szófia-Rila, Bp-Szarajevó-Dubrovnik-Plitvice/, az S100-t /hasonló utak+udvarlásnál aktív szerepet játszott és megnősített - azóta is tart/ és az ország valószínű első 4 ajtós Ford Sierráját. Igaz, hogy a mindenkori legnagyobb buli a Welorex 350 eddig kimaradt a felsorolásból, bár nem volt új, de a Nagypapámé. Csak az tudja a nimbuszát lerontani, hogy mégsem azzal mentem Dubrovnikba 1971-ben, inkább odaadták Szüleim a Trabantot, pedig már a kiviteli engedélye is megvolt (akkor még az is kellett).
Bocsánat a kitérőért, vissza Lineához:
kellemesen vezethető, ebben a kivitelben az extrák kielégítőek és kifogástalanul működnek. A 6 légzsák és az ESP (feláras) megnyugtató, a könnyűfém felnik is szépek meg nehezen takaríthatóak.
Van néhány érthetetlen spórolás (pl. nem hűthető a kesztyűtartó, nincs kétoldali klíma) de ezt tudtam amikor vásároltam, viszont elcsesztem, hogy tolató radart nem rendeltem.
Szerintem igen mutatós, kellemes és barátságos a beltér.
A telefon-kihangosító kifogástalan, a 8 G-s USB kb. 1500 zeneszámmal jól használható, angolul beszélni is tud és amikor a magyar nyelvű SMS-ket (angolul) visszaolvassa az jópofa és fárasztóan hülye. Remélhetőleg lesz valaha magyar nyelvű frissítése.
Összegezve: jól motorizált, aránylag környezetbarát, kényelmes, mutatós (bár ez erősen szubjektív), nagy csomagtartóval ellátott (engem mindíg jobban érdekelt a bőrönd-, mint a hűtőszekrény cipelés), jól összeszerelt, megbízható (optimista vagyok, az etalon a Sierra - 16 évesen gyári lengéscsillapítók, komplett hátsófék - volt) autó, ami egyre jobban belelopja magát a szívembe.
(remélem ezek után nem fog elkurvulni /bocs/)
Jelenlegi összehasonlítási alapom: Fiat 500 Lounge és Mazda MX-5, mindkettő 2 éven belüli.
Egyformán szerethetőek, természetesen teljesen másért, egyikből a másikba átülve mindíg rácsodálkozom az előző hibáira és előnyeire.
Mindhárom másnak és célra van kitalálva, szerintem mindhárom nagyon jól.
Ajánlom annak, aki 4 főt kényelmesen, stresszmentesen, biztonságosan, gyorsan és reális áron akar eljuttatni a céljához.
Javaslom az Emotion felszerelést is.

Hibalista

- Semmi, illetve néhány alkalommal nem nyitott a központi zár távirányítóval - bármely külhoni országban még nem fordult elő.
- Kulcsos nyitás után a hiba megszűnik.

Ide hordtam szervizbe

Best Autóház - eddig velem korrektek voltak.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 14000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Fabia Következő autója? néhány évig biztosan ez, utána valami nyugis és prémium
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Linea 2006 (2007)

További ítéletek (45 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)