Majdnem elcsábított
Szöveges ítélet
Autóvásárlás előtt állva teljes pozitív töltéssel ültem be édesapám linea-jába, nekem csak japán autóim voltak idáig, de végülis tetszik az orra, a beső tere is jó, kézre esnek a dolgok, már úgy kezdtem meggyőzni magam, hogy egész jó kis autó ez. Ahogy elindultam gyökeresen megváltozott a véleményem. Ez a sebváltó... hát ez mi ez? Én idáig azt hittem, hogy tudok vezetni, de minden sebességet úgy kellett keresnem, hogy vajon hol lehet. Sebességben úgy mozog a váltóbot, mint nekem bármelyik korábbi autómban üresben, szerintem borzasztó rossz, ezt feltétlenül tesztelje mindenki, hogy számára emészthető e, ha új autóként veszi tesztvezessen mindenképp szerintem, mert nálam önmagában váló ok ez a sebváltó. A motor alacsony fordulaton nagyon lomha aztán úgy meg-meg indul, fene tudja én 1.6-os benzineseket hajtottam idáig, nekem elég zavaró, de azért biztos meg lehet szokni. Az árát nézve meg nem meglepő, hogy a műanyagok kemények kopogósak. A klímája nagyon tetszett, felkészültem lelkileg, hogy ha bekapcsolom akkor aztán tényleg jobb ha bekapcsolom az elakadásjelzőt, mert minden motorerő eltűnik, de végülis annyira nem borzasztó, ígyis-úgyis lomha, de megmarad lomhának és nem megy át traktorba. Minden más ezért a pénzért szerintem teljesen rendben van. A futómű egész jó, mélyen dobol belül az autó ha görönygyre fut ami ugyan nem egyenlő a csendes utastérrel, de én nem is szeretem ha nagyon csendes. Ami a motorból hallatszik az az , hogy pici ebbe a nagy autóba, de afogyasztás miatt még talán ezt se bánnám, csak aza sebváltó, ú az nagyon nem. Kár. Apumat annyira nem zavarja.
Hibalista
- Eddig semmi.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |
