Dögös ördög
Szöveges ítélet
Mint később kiderült, a toronycsapágy gyárilag alul van méretezve, várhatóan 50ezer km-ként cserére szorul, mert műanyag háza van. A váltó kar néha szorosan jár, nehezen ugrik középre.
A fogyasztás abszolút az autó mellett szól, viszont a csomagteret nagyon be kell osztani. Négy emberrel és csomagokkal átgondoltan kell előzésbe kezdeni.
Folyt. köv.
Hibalista
- Toronycsapágy garanciális csere kétszer is, mert a cseredarab is gyári hibás volt. Ha nem lett volna garis, akkor az anyagár 12ezer.
Ide hordtam szervizbe
Atlasz Autó Üllő, Fiat kereskedés
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 53500 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Dobló 1,9 JTD. | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.3/10) |
