Hűséges Kollega.
Szöveges ítélet
2011 : (Újabb adalék) Azóta 75.300 km a futott km-ek száma. Ez idáig sem történt semmi érdemleges hiba. Vagy is minden változatlan.
Az "ÓÓÓÓÓCSKAVAS" beszólót egyszerűen nem tudom komolyan venni. Annyira indulatosan írt, hogy az már nem lehet objektív. Ez a véleményem !!!
------------------------------------------------------------------------
2010 : Kiváló "munka" kocsi. Igazi kis málhás lóti-futi. Teher fuvarozásra gyakorlatilag egyáltalán nem használom. Sportos eleganciába öltözve, üzletkötök, megbeszélek, intézkedem. Többször megjártam vele nagy távolságú külföldi utat is. Tehát a design-ja miatt még vállalható is ha nem vagy egy sznob. (Üzlet még nem maradt el amiatt, hogy a kis FIORINO-mal voltam.) Sőt kifejezetten előnyös is lehet mert meghökkentő, "jazz"-os benyomást keltek. Ülése jól formázott,jól tartja a felső combot, oldaltartása több mint megfelelő (de nem kiváló!). Nagyon kellemes vezetni (persze kicsit "fickósan" erős a kormány). Fék példátlanul jó ! Ha elfogadjuk a korlátait (kis motor stb.) igazi meglepetés a menetdinamikája ahogy a töltő is "üzembe áll". Fogyasztása 110 Km/h-ig 5 liter alatt van. 130 as tempóval már 5,7 ig is felmegy. Tehát a 45 liter 750-800 km-res hatótávolságot ígér !
Tetszik :
- Fentiek + Egyszerű kezelhetőség,
- pici fordulókőr,
- igazi (de nem csak) városi munkakocsi, elfogadható menetzaj.
Nem tetszik :
- pitiánerség, hogy egy "extrának" erőltetett felszereltségért horror árat kérnek. ( Rácsos Elválasztófalat szerettem volna de elképesztő árat kértek volna érte ) Ráadásul nem kombinálhatóak az elemek ( példa : Alsó rész lemez felső rész rács )
- Utólag semmilyen gyári extra nem igazán ajánlott vagy olyan kompromisszumokkal, amelyek értelmetlenek (riasztó és/vagy tolatóradar például nem realitás szakszervizben, mert horror áron kínálják ).
- Az utas ülése alatti részen lehetne egy "síalagút", ha netán 10 centivel hosszabb egy tárgy. (példa : Salgópolclapok beférnek az állványszárakat már nem lehet betenni)
- A térdnél nem igazán előnyös a műszerfal kialakítása (ha közel húzom az ülést a térdem fennakad a borításon) Tehát csak 170 - 185 cm magasak részére ideális !
- Bosszant, hogy állandóan hiba üzenet jelenik meg kiégett égőkre.
Szerviz :
Érdre vittem a FIAT Szabóhoz. Ha azt mondom nyugodtan vártam a kultúrált várakozóban minden leírtam. Itt még soha nem drágította meg valami valamit, amitől az ács ceruzájával kellett számlát írni !
Kinek ajánlanám, a szerviz kocsisokon kívül?
- Aki szeretne egy megbízható, kifejezetten olcsó üzemű, pici kis munkakocsit a mindennapos intézkedős munkára. Amelyből könnyű - kiszállni beülni....
- Akinek nem kell (senkinek sem kell a hétköznapokban) megjelennie mint a Rozzant Csild bárónak.
- Aki tartja magát szakmailag annyira (és tud is), hogy azzal elismerést tud szerezni partnereinél.
- Akinek nincsenek nem kell bizonyítania, mennyire menő.
Na az ilyen jó fejeknek !
Hibalista
- - Fényszóró égője kiégett ( Már másodszor egy éven belül ) Filléres bár bosszantó lehet. - - Kötszerviz - - egy áttekintés hosszabb út előtt
Ide hordtam szervizbe
FIAT Szabó - Érd
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 27000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 63000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | Opel | Következő autója? | nem tudom |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.4/10) |
