A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Fiorino (2008)

Fiorino 1.3 Multijet 75 Le 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fióka

Szöveges ítélet

Tegnap vettem át a kereskedőtől, ezért most csak az első benyomásokról írok.
Pozitívum:a kis motor egy-két személlyel is jól boldogul, de terhelten még nem próbáltam. Az index érintésre hármat villog. Ötletes a motor háztető kitámasztása. Sok a rekesz az utastérben. Minimális a motorzaj.
Negatívum:a hátsó ajtót erőből kell becsapni, hogy bezáródjon. A központízár belülről is zárható az ajtók nyitófüleinek benyomásával, ezért néha, ha menet közben hozzáér az ember lába, akkor szívinfarktus veszélyes. Az osztottan rácsos utastér elválasztófallal szerelt verzióban fix az anyósülés, csak előre vízszintbe lehet lefektetni.

2.rész:
Mielőtt az autót megvettem utána néztem, hogy mire számíthatók motor dinamika szempontjából, de csak rosszat olvastam és láttam róla, ezért mikor azt mondta az eladó, hogy ez egy dinamikusan gyorsuló fürge kis autó, ekkor elmosolyodtam rajta, hogy hülyeségeket beszél, de mikor kipróbáltam, ekkor tudatosodott meg bennem, hogy igaza volt.
Kellemesen csalódtam, ez tényleg egy dinamikus autó és Gyulai Balázs az Autómánia műsorvezetője beszélt valótlanságokat az autó dinamikájáról a műsorában.(Na jó, nem bántom. Lehet, hogy én is lefikáznám, ha egy több száz lóerős autó tesztelése után ülnék át a 75ló mögé :) )
A fogyasztásával meg vagyok elégedve, volt amikor 4,4 litert fogyasztott átlagban 100km-en, de ekkor tényleg hímestojásként bántam a gázpedállal.Mivel én szeretek dinamikussan vezetni, ezért inkább 5,2-5,5 között szók enni.

3.rész:
Beköszöntöt a jó idő, a motort is bejárattam, felkerültek a nyári gumik, az eredmény nem maradt el, most már 4,2-es átlagfogyasztással is beéri (30%Város - 70%Országút)!!!

Hibalista

- 10000Km-nél az első futóműnél elkezdett ropogni valami. - Egyenlőre csak rossz úton hallatja a hangját, de ha már a jó úton is ezt csinálja, akkor már viszem is szerelőhöz! - De a legrosszabb esetben is, még a garancia idő letelte előtt kicseréltetem a hibás alkatrészeket(toronycsapágy, gumiszilent). - - A megbízhatóságot a toronycsapágyak, illetve a gumiszilentek gyors elhasználódása miatt értékelem alul!!!

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2011
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 17
Megbízhatóság (3) Vezetett km 10200
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? Renault Thalia 1.5 dCi Következő autója? ???
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Fiorino 2008 (2010)

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)